Ps3 Tråden

Hallå.

Funderar lite på o köpa Ps3 någon dag. Dels för Blueray. Frågan är ska man vänta tills dom släpper det nya? Eller om någon har ett till salu till förmånligt pris?:rolleyes:

Sen undrar ja lite spel ni kan rekomendera. Har väl planer på Live for speed, gt5 prolouge. Va finns de till för sköna spel i samma kategori. Need for speed? Tänker väl satsa på att köpa Logitech g25 ratt med pedaler.

Ös på lite förslag till en total nybörjare:yoparty

Tack:Bugar

Hallå.

Funderar lite på o köpa Ps3 någon dag. Dels för Blueray. Frågan är ska man vänta tills dom släpper det nya? Eller om någon har ett till salu till förmånligt pris?:rolleyes:

Sen undrar ja lite spel ni kan rekomendera. Har väl planer på Live for speed, gt5 prolouge. Va finns de till för sköna spel i samma kategori. Need for speed? Tänker väl satsa på att köpa Logitech g25 ratt med pedaler.

GT5, alla andra bilspel är ju skit och overkliga.
COD4, och MW2 när det kommer.
Uncharted.
Uncharted 2 när det kommer.
Metal gear 4.

Hallå.

GT5 prolouge är bara skräp. Bara ladda hem demo och testa vilka spel du gillar.
Ratt till bilspel är riktigt nice

Hallå.

Jag skulle lätt köpt det nya, den gamla är jobbigt stor...
Köp nhl 09 eller vänta på nhl 10, helt sjukt bra spel
om du gillar hockeyspel :tummenupp:tummenupp

Handlade nfs undercover o nhl09 häromdan, sitter o lirar lite nfs nu, inte jättebra spel direkt men rätt kul me polisjakter o skit :D
Inte ens packat upp nhl som är det jag gillar bäst...

Handlade nfs undercover o nhl09 häromdan, sitter o lirar lite nfs nu, inte jättebra spel direkt men rätt kul me polisjakter o skit :D
Inte ens packat upp nhl som är det jag gillar bäst...

nfs tyckte jag inte var någon höjdare.. men när du packat upp nhl så kommer du fastna kan jag säga, det finns så mycke olika man kan göra i det spelet så man tröttnar aldrig. För korrekta rosters kolla den här sidan: http://sites.google.com/site/nhlrosters/ spelet blir sjukt mycke bättre med rätt gubbar på rätt lag...

nfs tyckte jag inte var någon höjdare.. men när du packat upp nhl så kommer du fastna kan jag säga, det finns så mycke olika man kan göra i det spelet så man tröttnar aldrig. För korrekta rosters kolla den här sidan: http://sites.google.com/site/nhlrosters/ spelet blir sjukt mycke bättre med rätt gubbar på rätt lag...

Jau NHL 08 är nästan de ända jag lirat, tänkte vänta på nhl 10 men de hade 2 spel för 500 på game så jag va tvungen att slå till med tanke på att jag har en svindyr ratt jag sällan använder :D

Tyvärr finns det ju inte tid att spela så mkt o när man väl hinner får man inte för tjejen :/

Ja, man får passa på medans hon är borta :D
Tack för länken föressten.

Vilket läge är roligast i 09an?

Började med be a pro och körde det hela förra hösten/vintern, nu sen i våras kör jag dynasty med detroit, har tradat alla spelare utom datsyk mot svenska spelare... Man kan inte köra hel säsong med elitserien i 09 men det ska man kunna i 10:an.

Började med be a pro och körde det hela förra hösten/vintern, nu sen i våras kör jag dynasty med detroit, har tradat alla spelare utom datsyk mot svenska spelare... Man kan inte köra hel säsong med elitserien i 09 men det ska man kunna i 10:an.

Okey, blir te o fortsätta me dynasty då, roligast me säsong o trada lite spelare =)
Hur är det med löner o grejjer i 9an, i 8an blev de lite konstigt ibland där ibland spelare som skulle ha höga löner inte hade de osv.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti