Ps3 Tråden

Men knulla miiiiiiiig! nu har dom skjutit upp releasen för GH4 till slutet av november. Grymma värld

Äntligen köpt PS3 nu, satan va snyggt NHL 09 är !! Men rackarns va svår den nya styrningen är...

Sådärja. Nu har jag köpt en sån dära sak också. Det blev en 80gb med två spel, Uncharted - Drakes fortune och Heavenly sword, plus läderlappen i blue-ray. Det kostade 4700, och då köpte jag en HDMI-kabel också. Äntligen är det nere på rimliga priser.

Nån som spelat nåt av spelen? Såna där spel som ingår brukar väl vara sisådär..men skitsamma.

Sådärja. Nu har jag köpt en sån dära sak också. Det blev en 80gb med två spel, Uncharted - Drakes fortune och Heavenly sword, plus läderlappen i blue-ray. Det kostade 4700, och då köpte jag en HDMI-kabel också. Äntligen är det nere på rimliga priser.

Nån som spelat nåt av spelen? Såna där spel som ingår brukar väl vara sisådär..men skitsamma.

Heavenly sword har jag bara provat demon av, men jag blev inte direkt imponerad. Uncharted däremot är en höjdare, om man som mig började sin spelkarriär med Tomb Raider på PS1. Kan rekommendera att köpa Ratchet & Clank - Tools Of Destruction, värt varenda öre. Själv ser jag fram emot släppet av "Little Big Planet". Det är lite tunt med BRA spel till PS3 än.

Vill bara berätta att logitechs rumblepad till PC funkar till PS3, bra när man ska spela 5 st i NHL 09 !!

Hehe nej men man slipper köpa flera dyra PS3 kontroller menar jag, om man redan har Pckontroller........

Vilket rallyspel är bäst ? Colin dirt ? Sega Rally ? annat ?

hmm... oki..
en rumblepad kostar enl prisjakt 350 o en orginal 400.
Jag köpte dock min senaste från det utlandiska riket för under 350.

Jag håller mig nog till orginalet :P

Rallyspel så e de dirt du ska ha.

Kostar ju bara 300 också så =)..

Ingen som vill köra lite CoD4?

COD4 är något halvår sen jag spelade sist, så jag skulle få tokspö :gnissla

Ni som är sugna på att lira online tycker jag borde köpa Wipeout HD för 165 spänn, så kan vi lira sen. Riktigt bra spel för så lite pengar :tummenupp
Där kanske jag inte får lika mycket tokspö iaf :D

psnid: cbarrow

Jag sitter och är (en aning) irriterad på alla jävla religiösa fanatiker just nu...:mad: I morgon skulle det släppas, spelet som jag väntat på sedan 2007, "Little Big Planet". Så är det någon jävla somalisk, muslimsk betatestare som har hört två rader från koranen i en låt i spelet, och får Sony att ta tillbaka alla skivor och senarelägga lanseringen på obestämd tid...
Tydligen är det en svår skymf att ha textrader från koranen i en poplåt :va

Hur många somalisktalande muslimer skulle ha köpt spelet och blivit svårt kränkta av det??? Fyra?
Men., för att vara politiskt korrekta är det bättre att låta resten av världen vänta...
:arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

Jag sitter och är (en aning) irriterad på alla jävla religiösa fanatiker just nu...:mad: I morgon skulle det släppas, spelet som jag väntat på sedan 2007, "Little Big Planet". Så är det någon jävla somalisk, muslimsk betatestare som har hört två rader från koranen i en låt i spelet, och får Sony att ta tillbaka alla skivor och senarelägga lanseringen på obestämd tid...
Tydligen är det en svår skymf att ha textrader från koranen i en poplåt :va

Hur många somalisktalande muslimer skulle ha köpt spelet och blivit svårt kränkta av det??? Fyra?
Men., för att vara politiskt korrekta är det bättre att låta resten av världen vänta...
:arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

Tycker det är klantigt av utvecklarna att ha med en sån låt. Översatt var det väl något med att "alla kommer dö någon gång" och att "jorden kommer gå under". Stämmer visserligen men passar kanske inte så bra i den typen av spel.

så en fråga...vilket ska man köpa. farcry2 lr nya call of duty....själv tror ja på farcry 2 men cod är ju alltid cod...va tror ni gott folk:)

(båda säger nån... men ja e fattig som en kyrkråtta nu i höst/jul :tungan
så en blire bara)

Köper du Cod kan du alltid sjunga Peter Wahlbäcks "Bakom basistens bas".... -"och så tog jag han på codden..."

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon