Ps3 Tråden

Seriöst, ä'r det bara på mitt sunkiga ps3 som tex motorstorm laggar när det händer mycket runt om? Mååste det gå från hd för att klara av allt, alltså är det cdläsaren som är för slö?

Jaha är det någon mer än jag som laddat hem GT5P demot?

:drool :drool :drool :drool :drool

Maken till grafik har jag inte sett! :)

Har tänkt köpa mig ett PS3 nu när Assasin's Creed börjar närma sig release. Men vad säger ni? Finns det någon anledning att köpa den dyrare 60 GB enheten istället för den billigare 40 GB varianten?

Last edited:
Har tänkt köpa mig ett PS3 nu när Assasin's Creed börjar närma sig release. Men vad säger ni? Finns det någon anledning att köpa den dyrare 60 GB enheten istället för den billigare 40 GB varianten?

Hade du inte tänkt spela PS2-spel så finns det egentligen ingen anledning till att köpa 60GB-versionen.

En annan sak man kan ha i åtanke är att 40gb-versionen är lite tystare.

Assasin's Creed verkar riktigt bra sitter o väntar på det som fan då jag förbokat det.
Skillnaden på 60gb o 40 gb varianten är la bara hårddisken vad jag vet så det är väll upp till dig hur mycket du tror du kommer lägga på den? (typ ladda ner demon mm...) Edit: just fan 40gb varianten är inte bakåt kompatibel me ps2 spelen.
//J

Jopp, The Simpsons Demo finns med om du reggar ett amerikanskt konto.

hur reggar man sig för det? har inte lyckats hitta ngt (kan väll erkänna att jag inte letat så bra heller :huvet )

//J

Last edited:
hur reggar man sig för det? har inte lyckats hitta ngt (kan väll erkänna att jag inte letat så bra heller :huvet )

//J

1. Användare -> Skapa ny användare -> Skriv in ett passande användarnamn
2. Logga in med den nya användaren -> Vänner -> Anmäl dig till PSN
3. Skapa nytt konto -> Godkänn avtalet
4. Välj USA och skriv in ett födelsedatum
5. Skapa ett Master Account och godkänn avtalet
6. Fyll i information i formuläret. Emailadressen kan inte vara den du använder för ditt första konto och för den amerikanska adressen kan du kan du använda "1335 Avenue of the Americas | New York | 10019" (Det är adressen till Hilton hotel i New York)
7. Fyll inte i några kreditkortsuppgifter
8. Välja något fyndigt Playstation ID

Klart! :tummenupp

1. Användare -> Skapa ny användare -> Skriv in ett passande användarnamn
2. Logga in med den nya användaren -> Vänner -> Anmäl dig till PSN
3. Skapa nytt konto -> Godkänn avtalet
4. Välj USA och skriv in ett födelsedatum
5. Skapa ett Master Account och godkänn avtalet
6. Fyll i information i formuläret. Emailadressen kan inte vara den du använder för ditt första konto och för den amerikanska adressen kan du kan du använda "1335 Avenue of the Americas | New York | 10019" (Det är adressen till Hilton hotel i New York)
7. Fyll inte i några kreditkortsuppgifter
8. Välja något fyndigt Playstation ID

Klart! :tummenupp

jaha det va så lätt =P

Hadde varit gött om det kommer ngt smidigt sätt att streama divx o xvid provat lite men det är rätt instabilt än så länge tycker jag :(

Last edited:
Ngn som har koll på om det går o lira Co-op på Resistance fall of man online?
(vet ju att det går split screen men går det via nätet?)
Ligger hemma i brevlådan men e för nyfiken för o hålla mig tills jag kommer hem =P
Köpte det på Webbhallen.com när jag såg att dom hadde medlems erbjudande på 299 spänn.

Ligger hemma i brevlådan men e för nyfiken för o hålla mig tills jag kommer hem =P
Köpte det på Webbhallen.com när jag såg att dom hadde medlems erbjudande på 299 spänn.

Tror inte det går.

Dock fungerar det på Rainbow Six: Vegas

nej den går inte spela online....

Resistance va nice hatar mig själv ibland dock har en förmåga att leva mig in i spel som faaaaaan! Kääns som man själv smyger omkring i mörkret kan jag lägga ett spel till på listan där jag fått gåshud o skriker till ibland spelar jag iofs helt nedsläkt i rummet när det e mörkt ute =P Allt för känslan e ju det man e ute efter.
Jag o rallysalle testa lite online deathmatch och folk verkar gilla 1s1k lirade på den där "buss stop" banan 25 pers deathmatch 1s1k så det va ju bara att "spray n pray" o kasta granater åt alla håll för man spawna fan bland 5 pers eller ngt =/

EDIT: VAFAN fel konto inloggat =P

Jaha, då behöver man inte stressa med att köpa sig en ps3:a då när världens bästa spel är försenat till typ februari 2008 :(

Jaha, då behöver man inte stressa med att köpa sig en ps3:a då när världens bästa spel är försenat till typ februari 2008 :(

GT5? Jag går också och väntar och väntar på att få köpa PS3an, men det känns ju rätt onödigt utan spelet som man vill ha.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025