Ps3 Tråden

Det här med nedladnning av laguppdatering sker ju hela tiden då jag väljer att spela onlinematch med någon. Skit-irriterande!

ok, stämmer rostern med nuvarande laguppställningar i elitserien? Finns alla spelare med i rätt lag?

GTHD lär bli fint.
Gammal bild men det kanske inte är alla som har sett den.

GTHDvsRealLifeJuly.jpg

GTHD lär bli fint.
Gammal bild men det kanske inte är alla som har sett den.

Fast det där är inte Grand Turismo HD på dom bilderna, utan det är bilder från Gran Turismo 5 Prologue. :tungan

Finns det något riktigt grymmt motorspel? dock inte dirt.

Motorstorm är riktigt grymt.
Sen så finns det Sega Rally och Ridge Racer 7

Last edited:
Finns det något vettigt hojracing spel....Nybliven PS3 ägare som är jäkligt impad av hårdvaran...
Min 50" skrek av välust..Blu-ray is tha shit!!

Har precis köpt en ps3, vad behöver man för extra utrustning tycker ni?

Kom med förslag.

Last edited:
Fy satan va smidigt att koppla upp den mot nätet och dra hem massa demos, koppla även in tanjetbord och mus så man kan skjuta monster. hmdi och optiskt ljud grand tourismo concept.

Fy satan va smidigt att koppla upp den mot nätet och dra hem massa demos, koppla även in tanjetbord och mus så man kan skjuta monster. hmdi och optiskt ljud grand tourismo concept.

Jag körde Moto GP 3 på min PS3:a men grafiken fyller inte ut skärmen vettigt det blir alltid maskning och ful skit på min 50" Plasma när man spelar PS2 spel på PS3... innan man går och köper Moto GP 07 nu så drar man sig lite för det..

Har provat alla inställning i PS3:an men det hjälpte aldrig på de PS2 spel jag provade dock.

Är lite inne på Fifa också dock hatar jag fotboll och tycker det är töntarnas sport men på PS3 är det ju annorlund där behöver man inte själv springa i verkligheten :p

Behöver man vara sportfåne och kunna alla regler för tycka spelet är bra ??? Är det svårt att spela för en icke fotbollsinsatt människa ?

Jag vill ju ha alla spel som släpps :tuttar

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back