Ps3 Tråden

Ja fasen, dålig miss av mig, BUZZ är riktigt underhållande!!

och sen måste jag erkänna att efter ha lirat Wii Playground hos en polare så blir man allt sugen på att komplettera ens PS3'a med ett Wii samt spelet Playground.

För ni som gillar towerdefence spel så är Savage Moon en riktig höjdare kostar 70:- genom psn, klart värt priset

Någon här som lirar Battlefield: Bad Company?
Hade varit kul o dra ihop ett gäng o spela :)

Någon här som lirar Battlefield: Bad Company?
Hade varit kul o dra ihop ett gäng o spela :)

Det spelade jag mycket innan. Online e ju hur kul som helst:tummenupp

Så blir vi ett gäng e jag på o lira lite.

Just nu e det mest farcry 2 som spelas e med svin kul online:yoparty

Någon som har lirat nya Farcry? Ser grymt ut men vettefan om det värt värt 600:-, speciellt inte med tanke på hur fort jag tröttnar på spelen...

Om man trivs med FPS-spel på konsoll så är det ganska bra, men något tjatigt. Jag gör inte det, något som jag märkte efter mitt köp.:huvet Mus/tangentbord vill jag ha!

Någon som har lirat nya Farcry? Ser grymt ut men vettefan om det värt värt 600:-, speciellt inte med tanke på hur fort jag tröttnar på spelen...

Far cry 2 e riktigt roligt e som gta fast i afrika kan man säga. Man ska göra uppdrag åt olika krigsherrar. enda negativa e väl när man ska ta sig mellan uppdragen e väldigt stora avstånd:gnissla

Sen finns det online spel som påminner en del om call of duty spelen:yoparty

Så det e helt klart värt 600.

Trevligt.
Lirar mest 5an dock.
Vi får se om det finns fler här och sedan dra ihop en kväll då vi kan drabba samman ;)

Lite sugen på motogp 08 men det är fortfarande fullpris på det, borde inte 09 dyka upp snart, nån som vet nått?
känns onödigt att köpa 08 om 09 kommer snart

/F

Lite sugen på motogp 08 men det är fortfarande fullpris på det, borde inte 09 dyka upp snart, nån som vet nått?
känns onödigt att köpa 08 om 09 kommer snart

/F

Med tanke på att 08:an släpptes i slutet av oktober så lär du få vänta 7-8 månader innan 09 kommer.

Är det någon som skall börja kriga igen på onsdag när Killzone2 kommer? Själv avbokade jag mitt ex eftersom jag varit sjukskriven lite och behöver invänta vad lönespecen säger innan jag köper :gnissla Hojen behöver ju lite skit för att rulla denna säsongen också :)

hehe ja då kan man ju lika gärna köpa det nu ;)

Hur är online funktionen och hur är det jämfört med tidigare versioner?

/F

Har inte testat online så det kan jag inte uttala mig om.

Kommer det ens ett 09? De är väl inte direkt standard att man släpper ett varje år.

Jag har ingen aning men det finns ju ett 07 iaf (dock inte till PS3) och Capcom har rättigheter till 2012 så det lär nog komma ett 09.

Last edited:
Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...