Ps3 Tråden

Jag har några spel i utbyte om nån är intresserad.

Unreal Tournament 3
NCAA Football 10
UFC undisputed 2009
Smackdown vs Raw 2009
Nascar 08
Sega Rally Revo

Köp det! Köpte ettan just med tanke på att kunna spela nåt tillsammans med tjejen, det är roligt och lockar till skratt. Min tjej gillar det och det roar mig också.

Ja vi har ettan o har spelat ut det.
Vill inte pynta för mkt för ett spel när de inte står NHL på de :D

Ja vi har ettan o har spelat ut det.
Vill inte pynta för mkt för ett spel när de inte står NHL på de :D

"Lilla gumman om du sparar ihop din veckopeng så kan du och pappa köpa det tillsammans"

Så gjorde en kille jag känner när han ville ha ett spel.

Kanske det kanske! Ser lite lovande ut alltid.
Kul att det inte är en massa zombies och annat tjafs i alla fall:tummenupp

Splitscreen spel?

Brukar spela lite gammeldags splitscreen med brorsan ibland men nu börjar jag få ont om idéer på spel.

Så jag söker alltså tips på schyssta spel som går att spela splitscreen! :) (I väntan på att Borderlands 2 ska släppas)

Brukar spela lite gammeldags splitscreen med brorsan ibland men nu börjar jag få ont om idéer på spel.

Så jag söker alltså tips på schyssta spel som går att spela splitscreen! :) (I väntan på att Borderlands 2 ska släppas)

Gears of war, ifall du inte provat det.

Finns väl 2-3 stycken av just den serien!

Strunt i split screen, kör nya Ratchet & Clank. Co-op-spel på samma skärm, riktigt underhållande.

Ja, dom finns till Ps3.

Gears of war serien är exklusiv till Xbox vill jag minnas..

Strunt i split screen, kör nya Ratchet & Clank. Co-op-spel på samma skärm, riktigt underhållande.

Funkar det också! Det är helt enkelt spel som man kan spela co-op från samma soffa som jag söker. :) Fast det hade varit roligt om man hittade fler spel i stil med Borderlands eller Portal 2.

Fan va jag är dum i huvet, sorry sonny.

Det va Army of two jag tänkte på!

Ghost Recon: Advanced Warrior (finns några stycken)
Tom Clancys: Rainbow Six (Finns väl två tror jag)

På PSN:
Battle Tanks
Bomberman Ultra

Dark Souls tyckte jag var roligt. För den som gillar rpg:s så kan det kanske vara värt att kolla in. Jag tyckte det var det roligaste spelet jag har spelat på flera år.

http://youtu.be/KmLaLqYauTA

Brukar ni handla spel i Game butiker? Läs här, kedjan riskerar att gå under. Sitter ni på tillgodokvitton och annat så bör man nog använda sig av dem.

http://www.svd.se/naringsliv/spelet-kan-vara-over-for-game_6917671.svd

Dom är ganska dyra jämfört med exempelvis Webhallen. Det är ganska ofta som spel som kostar 700 kr på Game kostar 4-500 kr på Webhallen. Kan nog vara därför dom förlorar kunder.

Dom är ganska dyra jämfört med exempelvis Webhallen. Det är ganska ofta som spel som kostar 700 kr på Game kostar 4-500 kr på Webhallen. Kan nog vara därför dom förlorar kunder.

Kan hända att det ligger något i det. Jag brukar köpa spel på Game ibland och byta in dem för ett nytt. Ibland får man ett rätt bra pris totalt. Vid något tillfälle har jag tagit ett tillgodokvitto om de inte haft något vettigt att byta mot. Finns säker fler som gjort som mig. Därav varningen.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon