The blade skrev:2439918Alla är kanske inte posörbögar![]()
posörbögar? förstår bara inte vitsen. som att köpa en ferrari och sätta på en karros för man är rädd om den. det är posörbög imo. Jag skulle inte känna mig nöjd att köra omkring i en fin hoj som hade fula krashkåpor, dock har väl min "krashkåpor" nu efter min mindre trevliga vurpa
Fattar dock inte varför, är man rädd för att lägga skiten bör man väl kanske köpa något man har råd att lägga
