Provkört Suzuki GSX-R 1000 (K5) & gillade det...

Lone Wolf

Nu är man igång igen....
Gick med
21 Apr 2005
Ort
Hedesunda - Gävle
Hoj
KTM 525 EXC
Jaha då har man äntligen kommit hem igen efter en provtur på en K5. :D
Eller "äntligen kommit hem" är fel uttryckt, hade jag fått som jag velat hade jag fortfarande varit ute och kört den!

Ja vad säger man,,,, jag e kär! F-n vad härlig den är, vill ha nu.

Men största problemet är ju försäkringen hur ska man göra igentligen kan ju vara kul om man har råd att åka med den också.
Gjorde en snabb koll på T-H via nätet och fick ett pris på drygt 38prupp, nje tänkte jag då. Får väl ringa runt imorn. Eller sälja min kropp....

Ha de gott alla,,, själv ska jag drömma mig iväg till de låga försäkringarnas land.

Jo den har ju en nackdel,,,, den går så jäkla fort om man vill... :tungan
 
Lone Wolf skrev:
2436629 Jaha då har man äntligen kommit hem igen efter en provtur på en K5. :D
Eller "äntligen kommit hem" är fel uttryckt, hade jag fått som jag velat hade jag fortfarande varit ute och kört den!

Ja vad säger man,,,, jag e kär! F-n vad härlig den är, vill ha nu.

Men största problemet är ju försäkringen hur ska man göra igentligen kan ju vara kul om man har råd att åka med den också.
Gjorde en snabb koll på T-H via nätet och fick ett pris på drygt 38prupp, nje tänkte jag då. Får väl ringa runt imorn. Eller sälja min kropp....

Ha de gott alla,,, själv ska jag drömma mig iväg till de låga försäkringarnas land.

Jo den har ju en nackdel,,,, den går så jäkla fort om man vill... :tungan

KLART DU SKA KÖPA EN GIXXER:yoparty
 
Lone Wolf skrev:
2436629 Jaha då har man äntligen kommit hem igen efter en provtur på en K5. :D
Eller "äntligen kommit hem" är fel uttryckt, hade jag fått som jag velat hade jag fortfarande varit ute och kört den!

Ja vad säger man,,,, jag e kär! F-n vad härlig den är, vill ha nu.

Men största problemet är ju försäkringen hur ska man göra igentligen kan ju vara kul om man har råd att åka med den också.
Gjorde en snabb koll på T-H via nätet och fick ett pris på drygt 38prupp, nje tänkte jag då. Får väl ringa runt imorn. Eller sälja min kropp....

Ha de gott alla,,, själv ska jag drömma mig iväg till de låga försäkringarnas land.

Jo den har ju en nackdel,,,, den går så jäkla fort om man vill... :tungan
T-H är ju svindyra.Ring Folksam skillde 8k på min 02:a.Själv ska man ner till Uppsala imorrn o kolla på en k5:a Ev blir det ett byte några årsmodeller.
 
Last edited:
Du vet att du drabbats av ett helt okontrollerbart habegär när du inte kan sova, inte kan jobba, inte kan tänka på något annat än en GSX-R1000 :yoparty
Du har redan räknat ut det va.....du kommer inte att bli människa igen innan du köpt den :D
 
Köp kraschkåpor och Kör med halvförsäkring, sen är det bara att gasa :hojraket .
 
KÖP! Trafikförsäkra, kraschkåpor, lås jävla.
Sälj inte din kropp, större chans att få in pengar på triss HAHA
 
Kuben skrev:
2436656 T-H är ju svindyra.Ring Folksam skillde 8k på min 02:a.Själv ska man ner till Uppsala imorrn o kolla på en k5:a Ev blir det ett byte några årsmodeller.


Det är inte så att du ska till Lelles å kolla den blå/vita?
Det var den som gjorde att jag fastnade!!!!

Någon som vill köpa en BMW!
Öhhh den e billig att äga iaf.... hehe :va
 
Lone Wolf skrev:
2437348 Det är inte så att du ska till Lelles å kolla den blå/vita?
Det var den som gjorde att jag fastnade!!!!

Någon som vill köpa en BMW!
Öhhh den e billig att äga iaf.... hehe :va
japp den ska jag ner o kolla på.Mest för att känna o klämma lite.Ska väl försöka sälja min privat får nog ut lite mer för den då.
 
Sålde min Gixxer K4 igår saknar den redan.. men men..
Det blir en K6 eller K7 nästa år....

Bästa hojen som jag har kört...
 
playdeath skrev:
2437701 Sålde min Gixxer K4 igår saknar den redan.. men men..
Det blir en K6 eller K7 nästa år....

Bästa hojen som jag har kört...

Hur är modellen innan K5-K6, är det stor skillnad dom imellan?

Nu har jag fixat lite på BMW'n och imorn åker nya bakdäcket på. Får väl se hur mycket man får i inbyte, blir det för dåligt så säljer jag den privat.

Så vet ni någon som vill ha en rolig "billigattägahoj" så hör av er.

Fortsätter det så här så hinner man kanske åka ett par mil Gixxer innan snön kommer.... Hehe
 
Förstår inte riktigt folk

Krashkåpor osv, varför skall man ens köpa en hoj om man inte vill visa upp den i sitt fulla rätta jag? Har man inte råd skall man inte köpa
 
Lone Wolf skrev:
2439142 Hur är modellen innan K5-K6, är det stor skillnad dom imellan?

Nu har jag fixat lite på BMW'n och imorn åker nya bakdäcket på. Får väl se hur mycket man får i inbyte, blir det för dåligt så säljer jag den privat.

Så vet ni någon som vill ha en rolig "billigattägahoj" så hör av er.

Fortsätter det så här så hinner man kanske åka ett par mil Gixxer innan snön kommer.... Hehe
:7peta Körde slut på den idag så den är inget o ha...:tungan Nädå provsatt bara ville inte förstöra känslan för min gixxer hade man kört k5:an så hade man väl parkerat min i ett dike o anmält den stulen..:D
 
vbg_snake skrev:
2439892 Förstår inte riktigt folk

Krashkåpor osv, varför skall man ens köpa en hoj om man inte vill visa upp den i sitt fulla rätta jag? Har man inte råd skall man inte köpa

Alla är kanske inte posörbögar:skrattaåt
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top