Ja,du får kicka mer om du inte har elstartÄr det mycket strul med kick (man måste kicka mycket och länge) om man jämför med elstarten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja,du får kicka mer om du inte har elstartÄr det mycket strul med kick (man måste kicka mycket och länge) om man jämför med elstarten?
Tack för tipsen legionRider+Gnutten Nu klarnade allt uppE väl en 625 man skall ha då
Men ussh om den har mindre komfort än en 640 då blir det inga längre turer
Komforten e väl det ända som talar för Yamahan jag körde men känns lite som att den skulle man kanske ledsna fortare på en en rolig men obekväm KTM
Du borde väga in garanti och Hållbarhet i bilden...640 har väl 2års garanti ?
Dom andra 2 mer racehojjarna har några mån garanti eller är jag ute o cyklar ..
Är det mycket strul med kick (man måste kicka mycket och länge) om man jämför med elstarten?
Att 625 skulle hålla sämre än 640 tror jag inte på då det skiljer väldigt få Hk mellan dem ostrypt!
Jag ger inte mkt för garantin!
Ang service så skriver jag ner allt i en körjournal vilket känns bättre än att ha en stämpel i boken som man inte vet om de verkligen har gjort nåt eller inte!
Det där stämmer inte riktigt. Vacuumförgasaren i 640 ger en mjukare effektökning som är skonsammare mot motorn än i 625/660 där det blir större påfrestningar vid gaspådrag, trots samma effekt.
Likförbannat så är inte 625/660 100% problemfria ..så en stämplad service bok och Garanti som gäller i 2år skulle ialf jag värdera rätt mkt![]()
He he he vem är det som sitter bakom styret?
Tar en chansning å lägger ut en länk på en KTM som jag tycker verkar intressant.Kan inte riktigt förstå att den inte blivit såld Tycker att priset är helt okej då den nästa e ny samt inte många mil på mätarn. (Nu får ingen annan köpa den)
Ringde han nyss å det verkade vara i sin ordning Fan fegade ur å vågade inte ha länken kvar nu när man blev intresseradNått speciellt man ska tänka på kanske?Han skulle sälja den för att han inte hade tid å åka han hade köpt hus
MM helt sant ska väl inte vara nått.Bara å kolla trippmätaren då Eller kan man kolla det på nått annat sätt?Den lär ju knappast blivit besiktad nån gång efter köpet för då antecknar dom väl miltalet?
Precis man får väl gå på helhetsintrycket Å magkänslan som dom äldre sägerÅ hoppas man inte gör ett dumt val nu när man köper en 640 istället för yamaha xt660x Skulle fått en helt ny yamaha för 58000 Men känns som man har roligare med KTM 640
och vill man wheela en massa funkar de på en 640 såväl som 660 o 625. (och utan problem på yamahan också för den delen).... jag e helnöjd med 640 och många andra med..MM fan blir nog en sånSka fan åka runt på 1 hjul hela tiden Å ragga brudar
Men nån som kan tipsa mig om nått hyfsat billigt Avgassystem Till 640LC4 06 ? Slip-on eller Helsystem?Gärna som låter Gött å som man kan få flames ur
![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda