Provkörning av Vitpilen och Svartpilen.

Äh, de drar av 250 kr när du beställer så då är man ju hemma.

Har de så ont om pengar så att de måste börja ta betalt för provkörningar..? :va

Ja, eller så vill de få täckning för kostnaden av eventet. Banhyra exempelvis. Men visst skulle man kunna tänka sig att HVA borde kunna skjuta till pengar för den typen av marknadsföring.

Kul ide tycker jag.

Det håller ju effektivt borta de som ändå inte är intresserade... Den som är seriöst intresserad betalar gladeligen 250 spänn för en bättre provkörning, det blir mer tid över till de intresserade när man slipper gamarna...

Det håller ju effektivt borta de som ändå inte är intresserade... Den som är seriöst intresserad betalar gladeligen 250 spänn för en bättre provkörning, det blir mer tid över till de intresserade när man slipper gamarna...

Det håller också borta de som inte visste att de var intresserade förrän de oplanerat gjorde en provkörning... men, vill man minska sina möjligheter till försäljning så?! :va

Jag provkörde en FJR mest bara för att den stod ledig när Yamahacenter hade provkörningsdag för en massa år sedan, jag var egentligen inte alls sugen på en sån hoj. Men jag gillade den, och några år senare köpte jag mig en FJR som jag körde många mil kors och tvärs i Norden med :tummenupp

...och jag har köpt alla mina hojar osett per telefon och utan att ens ha provkört modellen ifråga innan.

Vi kan vara säkra på att firman gjort ett övervägande baserat på rådande verklighet. De vill sälja fler hojar, inte färre. Men jag skulle tro att nu kan en seriös spekulant provköra ordentligt utan att stå i kö efter xxx st hojlösa ungdomar som bara väntar på att få köra skiten ur en ny hoj under tio minuter.

Buy quality, cry once

Jag har också köpt mina utan provkörning , pyntat o dratt men dom är köpta hos handlare - lätt beggade
Dom sa bara att hitta nått inom 3 månader så fixar vi det:tummenupp

Grym idè!
Om du stör dig på 250kr provkörning kan du säkert besöka dem viken dag i veckan du vill och få en gratis kortare provkörning på väg (senare)???

Men detta är ett stängt event med avsatt tid för endast 25st intresserade personer som får köra på bana. :tummenupp

Hiskeligt fula motorcyklar! Kunde de inte bara låtit Husqvarna dö i frid? Det finns ju absolut ingenting som ens lite påminner om det klassiska märket.
Andra märken som man skakat liv i, som Indian och Norton, ser ut som modernare versioner av de ursprungliga hojarna. Lyckade bägge två om ni frågar mig.
Men dessa missfoster... Och namnen! Vitpilen och Svartpilen?!
Stäng av de livsuppehållande maskinerna.

Hiskeligt fula motorcyklar! Kunde de inte bara låtit Husqvarna dö i frid? Det finns ju absolut ingenting som ens lite påminner om det klassiska märket.
Andra märken som man skakat liv i, som Indian och Norton, ser ut som modernare versioner av de ursprungliga hojarna. Lyckade bägge två om ni frågar mig.
Men dessa missfoster... Och namnen! Vitpilen och Svartpilen?!
Stäng av de livsuppehållande maskinerna.

"Badge Engineering" när den är som sämst, vad nu än de som godkände designen hade tagit precis innan så vill jag veta det, så att jag hålla mig bort ifrån det. :7peta
Och den som "ritade" ihop denna vederstygglighet måste också haft ett över- eller underskott på någons sorts medikamenter.:död

Like enkelt att köpa en KTM om man nu vill ha en...istället för en KTM i "Drag"...:fakta

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...