Prova en Ducce!

Nicke T

Mer sommar åt hojfolket!
Gick med
11 Nov 2003
Hoj
Ducati 999s ,Vespa px 200
Italia bike center i Arboga har provkörning av stora och lilla Monstern samt streetfightern 10/9 mellan 12-18 så det blir en sväng din om vädret vill :)

Oj...dit lär man ju. :) ...blir till att äska lite ledighet ifall vädret ser ok ut. :tummenupp

/J

Om väder och vind är på vår sida och jag kommer loss lite tidigare från jobbet hänger jag på.

Oj...dit lär man ju. :) ...blir till att äska lite ledighet ifall vädret ser ok ut. :tummenupp

/J
Kommer vid uppehåll från regn.
Bara säga till när du åker.. jobbat färdigt för veckan när det är dax för detta :)
Lite sugen att prova monstren denna gång.
Fightern var :yoparty

oooh, lätt

Synd att man inte får prova, nu när man är "topplös"

Då lägger man fett snabba varv på Mantorp:tummenupp

Nu kör du inte för fort aRWe om du ska till Mantorp och åka. Det lönar sig aldrig att ha bråttom. Det är bättre att skynda lagom, så att NeonMan slipper bli slagen på fingrarna :gnissla.

Nu kör du inte för fort aRWe om du ska till Mantorp och åka. Det lönar sig aldrig att ha bråttom. Det är bättre att skynda lagom, så att NeonMan slipper bli slagen på fingrarna :gnissla.

Jag kommer bara åka omkring och lukta på blommorna:), om man jämför
med dina tider där.

Kul, ända tills man får skriva på pappret med självrisk vid skada á là 18 000 kr ca..Funbike hade inget sådant.

Kan det möjligtvis även finnas en liiiiiten möjlighet att plocka ut deras 848 på en provtur, eller gäller det stenhårt endast lilla/stora monstern och streeten? :brynad

Kul, ända tills man får skriva på pappret med självrisk vid skada á là 18 000 kr ca..Funbike hade inget sådant.

Tycker det är bra att man klart och tydligt visar vad det faktiskt kostar om olyckan är framme,det är ju inte så att på Funbike så klotar du gratis:D
Men visst det är j...vligt mycke stålar:rolleyes:

...men likväl så fanns den där.

Jag o gabor hade "frikörning"men det var mest nog för vi såg så lugna och förtroendeingivna ut, utan massa frågor som: -Lättar skiten på fullt pådrag på 2:an? -Gör maskinen verkligen 300 märlor? Den ser lite slö ut? Den enda fråga jag hade vara -Har du mer soppa att fylla på, nu kommer den såsa isig:yoparty

Hade ni klotat, hade ni åkt på självrisken, papper eller ej...alternativet lär ha varit att ni köpt en väldigt dyr, nyskrotad hoj. :)

...det är ju samma om man provar en bil, sällan man skriver papper - men likväl finns det en stygg självrisk med i bilden (vet om en kille som lagt en Impreza på taket...).

/J

Tycker det är bra att man klart och tydligt visar vad det faktiskt kostar om olyckan är framme,det är ju inte så att på Funbike så klotar du gratis:D
Men visst det är j...vligt mycke stålar:rolleyes:

Så skall det nog vara, den dagen vi var där så var det inget papper vi fick skriva på, endast uppvisande av körkort.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu