Prova en Ducce!

Så skall det nog vara, den dagen vi var där så var det inget papper vi fick skriva på, endast uppvisande av körkort.

Det stövla in två "lantisar" på funbike den dagen!Den ena var jag och den andra var sportarn! De tog en snabb look på oss och tyckte synd om oss så de lånade ut ett par av deras äventyrligaste maskiner mest på skoj skulle jag tro! Det bara sken om oss att vi är ansvarstagande trafikanter med massor av moral och försiktighet i ryggarna!:D:D

Då har man provat 1198s, Streetfighter och Monster 1100, klart imponerad över öset i 1198s och hur lättkörd å snabbstyrd nya Monstern är :tummenupp

Då har man provat 1198s, Streetfighter och Monster 1100, klart imponerad över öset i 1198s och hur lättkörd å snabbstyrd nya Monstern är :tummenupp

Japp synd monstern är gjorda för små dvärgar typ :brinnerup
Fighern är underbar så synd på skyddet för avgassystermet vid höger fotpinne fick ju ont i knät av att sitta vinkla in högerfoten fattar inte hur dom kan ha designat det så :mad:

Trevligt event! Provade 1198S, Monster 1100S och Streetfightern. Det fanns rejält med kraft att ta av i 1198:an... ja jävlar ja, haha!

Några bilder:

Bifogat

• IMG_1172_edit_medium.jpg
    IMG_1172_edit_medium.jpg
    170 KB · Visningar: 55
  • IMG_1174_edit_medium.jpg
    IMG_1174_edit_medium.jpg
    197.6 KB · Visningar: 48
  • IMG_1176_edit_medium.jpg
    IMG_1176_edit_medium.jpg
    181.9 KB · Visningar: 45
  • IMG_1181_edit_medium.jpg
    IMG_1181_edit_medium.jpg
    178.6 KB · Visningar: 43
  • IMG_1186_edit_medium.jpg
    IMG_1186_edit_medium.jpg
    153.5 KB · Visningar: 51
Skoj miniutflykt - Almgren rockar, uuiiiliekungen!

/J

Tror du en fighterretta står på min önskelista eller? :D Oklart vad man gör och åker på nästa säsong. Men en fighterretta står rätt högt upp just nu.

Trevligt event! Provade 1198S, Monster 1100S och Streetfightern. Det fanns rejält med kraft att ta av i 1198:an... ja jävlar ja, haha!

Några bilder:

Det är ju inte en 848 du skall ha...det är storebror... :fakta

Plocka upp en lätt beggad 1098:a - gört! Skiljer väl en 5 pållar eller så...

/J

Tror du en fighterretta står på min önskelista eller? :D Oklart vad man gör och åker på nästa säsong. Men en fighterretta står rätt högt upp just nu.

TJöp en Virago 525 till outlawfarsan, lite styrändsvikter med fransar från biltema och en sådan gaffel-väska, så är han set for life - greppen på fightern är ändå mer du än han... :D

Last edited:
TJöp en Virago 525 till outlawfarsan, lite styrändsvikter med fransar från biltema och en sådan gaffel-väska, så är han set for life - greppen på fightern är ändå mer du än han... :D

Haha, nej om/när han köper Virago 525 är han inte min farsa längre :D

Apropå fransar, vore det inte fett och köpa ett sådant ställ och bomba fett på åsen eller rörken? :D

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu