PROTESTDAG LÖRDAG 30 MAJ mot nya mc-parkeringsregler i GBG

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Skulle det vara idé att lista upp de ansvariga för den här "lysande" idén på ett plakat, tillsammans med deras partitillhörighet, och rubriken "Motorcyklister har också rösträtt", eller nått i den stilen?
Eller är det anonymgråa tjänstemän som ligger bakom?

Titta på detta.... heheheee :lol http://www.svenskaloppisar.se/visaloppis.asp?id=1347
Dom börjar 10! tusentals sugna står det också...Inte när vi står där! muahaa:D

Och sen när det gäller böter på heden.
Kommer det någon lapplisa så få vi störa henne, prata med henne ställa en MASSA frågor osv :) Sen kan man ju säga till lapplisa att vi nu är betraktade som motorfordon, och borde få stå där.

Och så kan vi ju hjälpa varandra, står nån lisa och kollar på en hoj så får vi skymma den! ;)

Titta på detta.... heheheee :lol http://www.svenskaloppisar.se/visaloppis.asp?id=1347
Dom börjar 10! tusentals sugna står det också...Inte när vi står där! muahaa:D

Och sen när det gäller böter på heden.
Kommer det någon lapplisa så få vi störa henne, prata med henne ställa en MASSA frågor osv :) Sen kan man ju säga till lapplisa att vi nu är betraktade som motorfordon, och borde få stå där.

Och så kan vi ju hjälpa varandra, står nån lisa och kollar på en hoj så får vi skymma den! ;)

Haha detta hade ju vart sjukt skoj men som sagt få klart att vi får va där innan så vi inte får sån där massinvasion av lapplisor.

Keep up the good work! :tummenupp

Kan man ändra rubriken på trådar här på SH så kanske den skulle ändras till 30 Maj?

Jag har iaf köpt ny hoj efter olyckan så nu kan både jag och polaren(som jag lånade hoj av sist) komma till Heden! :tummenupp

Kan man ändra rubriken på trådar här på SH så kanske den skulle ändras till 30 Maj?

Jag har iaf köpt ny hoj efter olyckan så nu kan både jag och polaren(som jag lånade hoj av sist) komma till Heden! :tummenupp

Aight!

Marky fixar detta.

Tackar Marky :tummenupp Bättre alternativ än starta ny tråd igen

Är det någon mer som är sugen att aktivera sig?
Alltså utöver att komma till Heden och parkera. Så skicka mig ett mail eller PMa mig. Aktiva i gruppen kommer ha ett möte imorrn, onsdag kl 17.30.

All hjälp är bra hjälp!:tummenupp

Sedan hoppas vi förstås på hjälp med sprida infon om 30:e maj. Poster och Flyers kommer postas här!

Låter bra, jag kommer:tummenupp
Hoppas att uppslutningen blir ännu bättre denna gången:yoparty

Ja imorrn så gäller det :tummenupp

Ni kommer väl? :)

Om alla försöker få med sig en hojj- eller moppekompis så lär vi bli riktigt riktigt många!

Vi syns!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...