PROTESTDAG LÖRDAG 30 MAJ mot nya mc-parkeringsregler i GBG

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Det beror nog på om finns utkristalliserar sig några frivilliga att dra i det. Jag är gärna med och "väsnas" och protesterar, men har inte tid att driva själva projektet.

Vi såg förra året var att många tyckte illa om de nya reglerna, men ganska få ville hjälpa till och engagera sig ordentligt, ringa politiker, fixa flygblad, ta lite "gruppchefsansvar". Till slut var vi bara 2-3 man som fick göra allt. Och det funkar inte att så få driver på ett arbete som berör flera tusen hojåkare.

Vill du bli projektledare? Jag och Otto kan bidra med massor av knowhow från 2009!

Oavsett så tycker jag ändå att man borde ha en sådan här heden ockupationsdag varje år tills dom ändrar sig, bara att se till att så många som möjligt åker dit samt ringa GP o be dom skriva en artikel om det är ju mer än tillräckligt för att visa vår poäng tycker iaf jag.

Tiv

Tyvärr kommer jag nog inte ha tid att styra något jag heller. Fick nämligen körkort iår och av att döma från förra året så verkade många engagera sig. Vi får väl hoppas att någon vill ta tag i detta och att många kan hjälpa till!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT