Prosupermoto

larzaforreal

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2012
Hoj
KTM 525 EXC -06
Någon som vet vad det är för lallare som äger www.prosupermoto.se ?

Beställde ett par handskar där för tre veckor sen och har mailat och frågat om det öht någonsin kommer skickas några... Dock även det utan svar så..

Nån som vet nåt, eller beställt där tidigare?

Hoppas det löser sig. Modigt att beställa från en webshop som inte anger sitt organisationsnummer, ingen adress och endast en e-postadress som kontaktväg. Dessutom förbehåller de sig rätten att behålla dina pengar i 30 dagar efter att mottagit eventuella returer. Känns inte helt seriöst...

Hej!

Det är jag som driver prosupermoto. Jag känner inte igen att jag har några obehandlade ordrar eller obesvarade mail jag inte känner till. Men jag har haft lite små strul med min mailserver tidigare så det skulle inte förvåna mig om felet ligger hos mig, även om det var länge sen det strulade sist.

larzaforreal. Kan du inte skicka mig ett PM med din mailadress och namn. Skulle gärna oxå vilja ha info om du beställde via webshopen eller om du skickat order via mail, så jag kan förhoppningsvis lokalisera problemet.

Tack på förhand!

Hej!

Det är jag som driver prosupermoto. Jag känner inte igen att jag har några obehandlade ordrar eller obesvarade mail jag inte känner till. Men jag har haft lite små strul med min mailserver tidigare så det skulle inte förvåna mig om felet ligger hos mig, även om det var länge sen det strulade sist.

larzaforreal. Kan du inte skicka mig ett PM med din mailadress och namn. Skulle gärna oxå vilja ha info om du beställde via webshopen eller om du skickat order via mail, så jag kan förhoppningsvis lokalisera problemet.

Tack på förhand!

Suveränt, då har det troligtvis strulat med mail-servern.

Du har PM!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...