Prosupermoto

larzaforreal

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2012
Hoj
KTM 525 EXC -06
Någon som vet vad det är för lallare som äger www.prosupermoto.se ?

Beställde ett par handskar där för tre veckor sen och har mailat och frågat om det öht någonsin kommer skickas några... Dock även det utan svar så..

Nån som vet nåt, eller beställt där tidigare?

Hoppas det löser sig. Modigt att beställa från en webshop som inte anger sitt organisationsnummer, ingen adress och endast en e-postadress som kontaktväg. Dessutom förbehåller de sig rätten att behålla dina pengar i 30 dagar efter att mottagit eventuella returer. Känns inte helt seriöst...

Hej!

Det är jag som driver prosupermoto. Jag känner inte igen att jag har några obehandlade ordrar eller obesvarade mail jag inte känner till. Men jag har haft lite små strul med min mailserver tidigare så det skulle inte förvåna mig om felet ligger hos mig, även om det var länge sen det strulade sist.

larzaforreal. Kan du inte skicka mig ett PM med din mailadress och namn. Skulle gärna oxå vilja ha info om du beställde via webshopen eller om du skickat order via mail, så jag kan förhoppningsvis lokalisera problemet.

Tack på förhand!

Hej!

Det är jag som driver prosupermoto. Jag känner inte igen att jag har några obehandlade ordrar eller obesvarade mail jag inte känner till. Men jag har haft lite små strul med min mailserver tidigare så det skulle inte förvåna mig om felet ligger hos mig, även om det var länge sen det strulade sist.

larzaforreal. Kan du inte skicka mig ett PM med din mailadress och namn. Skulle gärna oxå vilja ha info om du beställde via webshopen eller om du skickat order via mail, så jag kan förhoppningsvis lokalisera problemet.

Tack på förhand!

Suveränt, då har det troligtvis strulat med mail-servern.

Du har PM!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back