Promota SM i Roadracing!

McB skrev:
Affischerna damp ner i brevinkastet igår, och sätts upp i Falkenberg med omnejd under helgen.

Samma här! Fick upp 2 st igår och promotionturnén fortsätter idag i Halmstad & Laholm :tummenupp

Skulle kanske inte vara helt fel om det fanns affischer i tex PDF-format, (i så pass hyfsad kvalité att dom håller för att printa ut i A4) och kanske även i jpg-format, lagom för att ha på webbsida.

I så fall kan man ju lätt skriva ut affisch och sätta upp i klubblokal el.dyl, ha annons på sin klubbs webbsida osv :)

PDF och jpg skulle väl i så fall kunna finnas att tanka ner från tex http://www.roadracing.se Finns ju redan en dokumentbibliotek där.

Bara en tanke... :)

/B

Anneli skrev:
Idag damp affischerna ner. Nu ska det tapetseras! :D

Ja, verkar ha skett en del leveranser, såg att Mille-R slängt upp en jätteaffisch inne i Rapidoklubbhuset :) Men efterlyser fortfarande den där affischen i elektronisk form... :7peta Någon? Sägs att någon "Nordgren" har koll på bitarna, men är bortrest, så det är väl bara avvakta lite....

/B

Hur gick det med promotningen i år? Blev det några fler monterade affischer än tidigare tror ni?

jP skrev:
Hur gick det med promotningen i år? Blev det några fler monterade affischer än tidigare tror ni?
Jag tror det men det är inget jag vet säkert. Ska försöka ta mig i kragen och göra en undersäökning hos de som anmälde sig och även hos klubbarna, någon gång när tiden finns...

Mille-R skrev:
2187866 Idag satt jag upp affischer om Sviestads-SM på AVA och MC-varuhuset.
Hade varit bra om dom kommit lite tidigare.
HW distribuera dom på MCERR-listan 22/5 men inte här vad jag sett?
Finns det någon som gjort en för hela serien? Gustav O?

http://www.lms.se/roadraci/competit/2006/RRSM06Affisch.pdf
Det finns for hela serien men jag vet inte hur manga jag kan fa tag pa. Ska ta tag i det infor resten av SM serien. Infor Linkoping korde LMS det sjalva.

Gustav O skrev:
2187909 Det finns for hela serien men jag vet inte hur manga jag kan fa tag pa. Ska ta tag i det infor resten av SM serien. Infor Linkoping korde LMS det sjalva.
Lägg upp en länk så kan alla som vill skriva ut.

Mille-R skrev:
2187926 Lägg upp en länk så kan alla som vill skriva ut.
OM jag hade mojlighet skulel jag garna gora det men det har jag inte. Ska kolla med Nordgren om detta kan losas. En risk finns med att folk affischerar hur som haver vilket kanske kan komma klubbarna till skada, om det affischeras dar man inte far etc. Ingen stor risk men dock.

Gustav O skrev:
1688563 På Knutstorp uppger de i varje fall en 100% ökning jämfört med 2004, från ca 500 till ca 1000.
Japp det stämmer, skicka nurå gubbe :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...