McB skrev:Affischerna damp ner i brevinkastet igår, och sätts upp i Falkenberg med omnejd under helgen.
Samma här! Fick upp 2 st igår och promotionturnén fortsätter idag i Halmstad & Laholm

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McB skrev:Affischerna damp ner i brevinkastet igår, och sätts upp i Falkenberg med omnejd under helgen.
Anneli skrev:Idag damp affischerna ner. Nu ska det tapetseras!![]()
Anneli skrev:Idag damp affischerna ner. Nu ska det tapetseras!![]()
jP skrev:Jag har inte fått några?![]()
Jag tror det men det är inget jag vet säkert. Ska försöka ta mig i kragen och göra en undersäökning hos de som anmälde sig och även hos klubbarna, någon gång när tiden finns...jP skrev:Hur gick det med promotningen i år? Blev det några fler monterade affischer än tidigare tror ni?
På Knutstorp uppger de i varje fall en 100% ökning jämfört med 2004, från ca 500 till ca 1000.kajlyl skrev:hur har publiksiffrorna varit då? borde väl klubbarna veta?
Så lite såGoodstuff skrev:På Knutstorp uppger de i varje fall en 100% ökning jämfört med 2004, från ca 500 till ca 1000.
Det finns for hela serien men jag vet inte hur manga jag kan fa tag pa. Ska ta tag i det infor resten av SM serien. Infor Linkoping korde LMS det sjalva.Mille-R skrev:2187866Idag satt jag upp affischer om Sviestads-SM på AVA och MC-varuhuset.
Hade varit bra om dom kommit lite tidigare.
HW distribuera dom på MCERR-listan 22/5 men inte här vad jag sett?
Finns det någon som gjort en för hela serien? Gustav O?
http://www.lms.se/roadraci/competit/2006/RRSM06Affisch.pdf
Lägg upp en länk så kan alla som vill skriva ut.Gustav O skrev:2187909Det finns for hela serien men jag vet inte hur manga jag kan fa tag pa. Ska ta tag i det infor resten av SM serien. Infor Linkoping korde LMS det sjalva.
OM jag hade mojlighet skulel jag garna gora det men det har jag inte. Ska kolla med Nordgren om detta kan losas. En risk finns med att folk affischerar hur som haver vilket kanske kan komma klubbarna till skada, om det affischeras dar man inte far etc. Ingen stor risk men dock.Mille-R skrev:2187926Lägg upp en länk så kan alla som vill skriva ut.
Japp det stämmer, skicka nurå gubbeGustav O skrev:1688563På Knutstorp uppger de i varje fall en 100% ökning jämfört med 2004, från ca 500 till ca 1000.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |