Projekt RS 125 -06

2753705 blir jag dumförklarad om jag frågar vad det är för nått?
Ja för det står.. Det är kjedje skyddet och detaljen är att skära ut RS.. Sweat måste erkänna att jag tyckte de va typ de sista detljen att ge sig på men den blir ju ball!

Oooo ja, det blir du. Tänk dig RS-loggan, har den på bild längre up. Den kommer att bli utskuren och bakom den kommer det sitta ett vitt metallnät.

2753705 blir jag dumförklarad om jag frågar vad det är för nått?
tror att det är där det ska stå RS..:pannkyss

fuck va seg man ska va då, men ja tror det blir sketa bra iaf..:banana

Last edited:
Har du kollat under original kedjeskyddet var skiten hamnar, jo de är längst ut så du tappar alla funktion genom att kapa det.

Kommer få massa skit på bakdelen eller på dina kläder:tummenupp

2769033 Har du kollat under original kedjeskyddet var skiten hamnar, jo de är längst ut så du tappar alla funktion genom att kapa det.

Kommer få massa skit på bakdelen eller på dina kläder:tummenupp
Inte hans problem då jag tror han kommer sälja den typ direkt. am i right?

2769693 Det är ingen offroadmaskin :pannkyss
Hmm Hur fan hade du tnkt ta den från din gårdsplan och till vägen utan att skita ner den kopiöst? Tar du grusvgen blästrar du allt och dammarner det. Och det skulle fan inte förvåna dig om du tog den andra "vägen" bara för att se om det gick :hihi

2769707 Hmm Hur fan hade du tnkt ta den från din gårdsplan och till vägen utan att skita ner den kopiöst? Tar du grusvgen blästrar du allt och dammarner det. Och det skulle fan inte förvåna dig om du tog den andra "vägen" bara för att se om det gick :hihi
Haha. Men eftersom det är nedåt nästan hela vägen så rullar jag ner den i ca 5 kmh så då går det bra. Sen får man köra jättesakta några hundra meter på asfalten så allt släpper från däcken.

2769743 Haha. Men eftersom det är nedåt nästan hela vägen så rullar jag ner den i ca 5 kmh så då går det bra. Sen får man köra jättesakta några hundra meter på asfalten så allt släpper från däcken.
Mes :7peta :hihi

Fyfan då kanske man hade haft en sportslig å hänga på... Med ktmn gick det ju inte "lite" fortare..

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back