Projekt RS 125 -06

2753705 blir jag dumförklarad om jag frågar vad det är för nått?
Ja för det står.. Det är kjedje skyddet och detaljen är att skära ut RS.. Sweat måste erkänna att jag tyckte de va typ de sista detljen att ge sig på men den blir ju ball!

Oooo ja, det blir du. Tänk dig RS-loggan, har den på bild längre up. Den kommer att bli utskuren och bakom den kommer det sitta ett vitt metallnät.

2753705 blir jag dumförklarad om jag frågar vad det är för nått?
tror att det är där det ska stå RS..:pannkyss

fuck va seg man ska va då, men ja tror det blir sketa bra iaf..:banana

Last edited:
Har du kollat under original kedjeskyddet var skiten hamnar, jo de är längst ut så du tappar alla funktion genom att kapa det.

Kommer få massa skit på bakdelen eller på dina kläder:tummenupp

2769033 Har du kollat under original kedjeskyddet var skiten hamnar, jo de är längst ut så du tappar alla funktion genom att kapa det.

Kommer få massa skit på bakdelen eller på dina kläder:tummenupp
Inte hans problem då jag tror han kommer sälja den typ direkt. am i right?

2769693 Det är ingen offroadmaskin :pannkyss
Hmm Hur fan hade du tnkt ta den från din gårdsplan och till vägen utan att skita ner den kopiöst? Tar du grusvgen blästrar du allt och dammarner det. Och det skulle fan inte förvåna dig om du tog den andra "vägen" bara för att se om det gick :hihi

2769707 Hmm Hur fan hade du tnkt ta den från din gårdsplan och till vägen utan att skita ner den kopiöst? Tar du grusvgen blästrar du allt och dammarner det. Och det skulle fan inte förvåna dig om du tog den andra "vägen" bara för att se om det gick :hihi
Haha. Men eftersom det är nedåt nästan hela vägen så rullar jag ner den i ca 5 kmh så då går det bra. Sen får man köra jättesakta några hundra meter på asfalten så allt släpper från däcken.

2769743 Haha. Men eftersom det är nedåt nästan hela vägen så rullar jag ner den i ca 5 kmh så då går det bra. Sen får man köra jättesakta några hundra meter på asfalten så allt släpper från däcken.
Mes :7peta :hihi

Fyfan då kanske man hade haft en sportslig å hänga på... Med ktmn gick det ju inte "lite" fortare..

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back