kafferaffe
tits or wheels will get you in trouble
Tja!
Första inlägget så om jag gör något fel, så kan ni påpeka
Denna hoj införskaffades några dagar sen. Rena drömmen, ser fräsch som sjutton ut samt billig att försäkra.
Så rätt om denna dyrgrip att all säkerhet runt den kostar hälften av dess värde
(mja, kanske inte det, men mycket iaf)
""K3 kraschkåpa med omgjord fram och bakdel för lampor.
Mikuni RS 36 flatslide racingförgasare.
Racehandtag är ditsatt och även hastighetsmätarn är utbytt mot en digital"""
Detta är all info jag vet av det som blivit ändrat på den. Nu vet jag inte hur gsxr 1100 ser ut original, men finns det något mer som skiljer sig?
Samt enda nackdelen jag kan tänka på den förutom att den an få mig att stirra på i förälskelse; är att digi mätaren inte är upplyst
Kör i blindo på natten...
Gärna kommenterar/kritik. Själv så tycker jag att den ser och känns helt underbart.
Möjligtvis lacka om den till pearwhite med svarta streck någonstans, men dumt att lacka om kraschkåpor? Bör gå att sätta dit k3:an eftersom allt är igjort för dess passform?
Ha d gött!
Raffe

Första inlägget så om jag gör något fel, så kan ni påpeka

Denna hoj införskaffades några dagar sen. Rena drömmen, ser fräsch som sjutton ut samt billig att försäkra.
Så rätt om denna dyrgrip att all säkerhet runt den kostar hälften av dess värde

""K3 kraschkåpa med omgjord fram och bakdel för lampor.
Mikuni RS 36 flatslide racingförgasare.
Racehandtag är ditsatt och även hastighetsmätarn är utbytt mot en digital"""
Detta är all info jag vet av det som blivit ändrat på den. Nu vet jag inte hur gsxr 1100 ser ut original, men finns det något mer som skiljer sig?
Samt enda nackdelen jag kan tänka på den förutom att den an få mig att stirra på i förälskelse; är att digi mätaren inte är upplyst

Gärna kommenterar/kritik. Själv så tycker jag att den ser och känns helt underbart.
Möjligtvis lacka om den till pearwhite med svarta streck någonstans, men dumt att lacka om kraschkåpor? Bör gå att sätta dit k3:an eftersom allt är igjort för dess passform?
Ha d gött!
Raffe