Project Gotham Racing 4

Tjena !

Ska ge mig in i fighten om "The Behemoth". Men fram till dess har jag en utmaning till er. Ta staden Quebec och banan "Le Basse-ville". Min tid är 43:00, världens bästa eftersom där inte är någon annan med hoj som kört snabbare =) Gixxxer-is-the-shit ;-)

Lycka till o ses på banorna :yoparty

/// Jim

Vem fan orkar sitta och lira 43 minuter?

Tjena !

Ska ge mig in i fighten om "The Behemoth". Men fram till dess har jag en utmaning till er. Ta staden Quebec och banan "Le Basse-ville". Min tid är 43:00, världens bästa eftersom där inte är någon annan med hoj som kört snabbare =) Gixxxer-is-the-shit ;-)

Lycka till o ses på banorna :yoparty

/// Jim

Var ju såklart bara tvungen å prova,fan du kör bra alltså!!
Kom bara ner till 0:45 sek m Xerox Ducatin:huvet

Blir tufft mot dig på ringen:D

Seriöst nu. Jag vill inte va den som gnäller men är ringen verkligen ett bra val för varvtider?? Smalt och jävligt och för mig fullkomligt omöjlig att memorera..:näsblod

Edit: Äää jag ska inte säga nånting. Testa qubec och var inte med och högg där heller kan man säga. Ledig idag dock. :yoparty

Last edited:
Ska ner till Heron senare o köpa spelat. Ska även se på trådlås nätverksadapter... för jag vill vara med och spela mot er :)

Seriöst nu. Jag vill inte va den som gnäller men är ringen verkligen ett bra val för varvtider?? Smalt och jävligt och för mig fullkomligt omöjlig att memorera..:näsblod

Där har vi den ultimata utmaningen,sen är det ju en klassiker:)
Folk åker ju dit året om å kör,ska själv försöka ta mig ner nästa år...

Sen att det inte är en bana att just ligga å nöta på direkt,vilket jag tycker är bra...
Här kan man inte bara köra på tur direkt,skiljer män från pojkar förhoppningsvis:D

Där har vi den ultimata utmaningen,sen är det ju en klassiker:)
Folk åker ju dit året om å kör,ska själv försöka ta mig ner nästa år...

Sen att det inte är en bana att just ligga å nöta på direkt,vilket jag tycker är bra...
Här kan man inte bara köra på tur direkt,skiljer män från pojkar förhoppningsvis:D

Jaså? Kul! :) Fixa en tankkamera till dess tycker jag!

Jag är inte vän med varken spelet eller motorcyckeln jag försöker bemästra. Inte ringen för den delen heller, men jag ska minsann blir bättre!

8.19 blev mitt bästa. Körde i 4 ggr bara =)
Bromsar ni med nåt annat en LT (framhjul) förresten?

edit: uppdaterar varvtiden=)

Last edited:
8.19 blev mitt bästa. Körde i 4 ggr bara =)
Bromsar ni med nåt annat en LT (framhjul) förresten?

edit: uppdaterar varvtiden=)

Mycket handlar om rätt spårval/linje,få upp lite flyt.
Kör själv bara med handbromsen,uppställ blir de ju lätt ändå:D

Mycket handlar om rätt spårval/linje,få upp lite flyt.
Kör själv bara med handbromsen,uppställ blir de ju lätt ändå:D

mm. har börjat få lite flyt med spårval (hamnat där jag vill så att säga). För mig handlade det om att ge gas tidigare, precis som i verkligheten. Man har inget för apexinbromsningar verkar det som.. Men handbromsen säger du??? Den tar ju inte!?

mm. har börjat få lite flyt med spårval (hamnat där jag vill så att säga). För mig handlade det om att ge gas tidigare, precis som i verkligheten. Man har inget för apexinbromsningar verkar det som.. Men handbromsen säger du??? Den tar ju inte!?

Precis som man gör på bana,bromsar mest med framhjulet.
Blir väl LT som du skrev tidigare,inte hemma nu så jag kan kolla:va
Sen så räcker det ibland bara att släppa gasen lite,fan nu ger jag dig tips!!

Kan som sagt inte försvara mina tider i helgen,men dom verkar stå sig ett tag till:D

Det är nog ingen omöjlighet. Har bara kört banan två varv hittills. Räknas tiden från stillastående eller som rullande?

Nu blir jag nyfiken,hur skulle du få till stillastående start:va
Åka ett varv runt,sen stanna innan mållinjen eller:hihi

Nej vi kör rullande va!!

Nu blir jag nyfiken,hur skulle du få till stillastående start:va
Åka ett varv runt,sen stanna innan mållinjen eller:hihi

Nej vi kör rullande va!!

Men vaffan...? Nu är du ju full. Det jag undrade var vilka starter det var som gällde. Från stillastående eller det varv som man t.ex. inleder på varv nr. 2.

Men vaffan...? Nu är du ju full. Det jag undrade var vilka starter det var som gällde. Från stillastående eller det varv som man t.ex. inleder på varv nr. 2.

Hahaha!! Vilket du vill,det kvittar ju eftersom det är rullande start:tungan
Själv orkar jag bara köra max 2 varv per tillfälle,sen tappar åtminstone jag koncentrationen...
Inte putsat något än??

Hahaha!! Vilket du vill,det kvittar ju eftersom det är rullande start:tungan
Själv orkar jag bara köra max 2 varv per tillfälle,sen tappar åtminstone jag koncentrationen...
Inte putsat något än??

Nix, har inte kört något mer. Har haft fullt upp med att jobba. Men på söndag ska jag ta och knäcka ditt rekord. :)

Back