Project Exodus back from the 80's

Kollade in nya nummret idag. Najs fisgubbe:tummenupp
Inte hunnit läsa än men bra bilder & så ,synd med sadeln däremot men va fan man kan ju inte hinna allt eller???

weee =).

jo sadeln är ju som den ar. vart köper man streetfightermag i sverge ? har inte hunnit köpa ännu . och vet inte om vi har i stan äns en gång

weee =).

vart köper man streetfightermag i sverge ? har inte hunnit köpa ännu . och vet inte om vi har i stan äns en gång

Inte många som säljer den. Pressbyrån centralstation i stockholm om du är där någon gång.
Men det går förståss att prenumerera på den. Kolla deras hemsida. :tummenupp

men för helvete, du har hoj med i blaskan och dom skickar dig inte ett nummer?
kolla på västerhöjdskiosken och resecentrum, ska nog gå att hitta.

men för helvete, du har hoj med i blaskan och dom skickar dig inte ett nummer?
kolla på västerhöjdskiosken och resecentrum, ska nog gå att hitta.

Jag har börjat prenumerera det är ta mig fan 1/2 priset & allt ska va samma i EU mmm visst bara anmäla på deras sida & upp med visat:tummenupp kommer nästan 1 månad snabbare än till kioskhelvetet med så slipper man ta sig till stan i -20. Ända nackdelen är att jag inte lyckas byta ut min gaspatron till bubbelvattnet när man inte orkar ner på stan...

nu ska jag vara lite skitgullig till och dela med mig av lite bilder.. någon byggbild. sedan är det en bild på hur fuelcell aragemang ser ut , sedan hade vi en inlasad kille som skulle justera kammen. och sist men inte minst. sveriges om inte skövdes snyggaste hojbyggare :yoparty :ligga ? :tuttar

lWPdJ.png

Då vet man lite historia till om min best. ;) :D

Ska finnas en blocketbild på hojen när den låg ute för ett tag sen. Såg helt nerkörd och förstörd ut, har du fixat den?

Den är inte i topp skick, men knappast totalt nerkörd och förstörd. Tyvärr lyckades jag klota med den och fick skador i lacken på tanken. Men det var efter den legat på blocket anyways.

Ska fixa upp den ordentligt när jag får tid. :tummenupp

Last edited:
då jag utgår ifrån att du inte fått detta från föregående ägare. så har jag om jaginte har fel . fortfarande färg kvar till den. så färgkoder mm är inge problem om det skall lackas och lackas i samma färg.

Ska finnas en blocketbild på hojen när den låg ute för ett tag sen. Såg helt nerkörd och förstörd ut, har du fixat den?

Ja, hojen var ju dammig, sitsen och nåt mer var löst...

Blev ett väldans väsen om den bilden, rätt obegripligt. Ska man klaga på nåt är det väl den där gasbindan på blåset, ingen prydnad.

Ser att avgaset är ombyggt och nu försett med viss ljuddämpning.

Ja, hojen var ju dammig, sitsen och nåt mer var löst...

Blev ett väldans väsen om den bilden, rätt obegripligt. Ska man klaga på nåt är det väl den där gasbindan på blåset, ingen prydnad.

Ser att avgaset är ombyggt och nu försett med viss ljuddämpning.

inte så obegripligt. alltid tråkigt när saker får förfalla. för min egen del så har jag ångrat från första dagen att jag inte köpte loss den till han som jag byggde åt istället för att leverera den . då det tog ca 2 veckor från det att han hämtat den till dess att den var tokskabbig med flaggad färg bl.a p.g.a att klåparen spurtade bromsolja på gaffelbenen utan att torka av det.

sånt är nu dock livet och jag hoppas att hojen får den ägare den förtjänar.

jag må skriva larviga saker nu. men byggen har alltid en speciell plats hos en , och det är tråkigt att se dom förfalla.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden