Programmerare!

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
Halogen skrev:
Är det här ett skämt eller..? :rofl

Haha, ja, det var nästan roligt. Ett litet moppef*cko som skojar till det. Kan inte ens stava rätt. programerings karriär Hahahahaha. Karriär!:lol
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Hjort skrev:
Jag går ju fortfarande i gymnasiet...

...annars får det väll bli högskolan så man har ett sånt där fjantigt bevis på sin utbildning (sjukt överskattat om ni frågar mig).
Haha... satsa på ryska maffian du. Ska du ha ett seriöst programmerarjobb så lär du få skriva en del dokumentation och sånt oxå och det är en fördel om man stavar rätt och inte särskriver då :pannkyss
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Hjort skrev:
bla bla bla

Du får hemskt gärna förklara hur tusan du lyckas koppla samman mopeder och programmering.
Sen ja jag är jäkligt dålig på att stava på svenska och särskriver hela tiden, men av alla svenskar på hela det här forumet talar och skriver jag nog bäst engelska.

.
:corn
du glömde " :rolleyes: " smajlisen
Eller du kanske inte var ironisk den här gången? :hihi
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Hjort skrev:
Om du hängt med i It-nyheterna hade du förstått ryska maffian skämtet, eller så kanske du bara har svårt att fatta ironi, jag la tillochmed in en ;) för att klargöra det ännu tydligare.
Jaså, du förstod inte min ironi tillbaka eller? :gnissla
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
newstead skrev:
Jaså, du förstod inte min ironi tillbaka eller? :gnissla
Fan vad fet du är på din avatar. Gillar du inte att se snygg ut eller? Ni programmerare förfaller verkligen på er Jolt-coladiet. Jag antar att den enda motion du får är att onanera till Lara Croft i Tomb rider.
:D
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
crashtestdummy skrev:
Fan vad fet du är på din avatar. Gillar du inte att se snygg ut eller? Ni programmerare förfaller verkligen på er Jolt-coladiet. Jag antar att den enda motion du får är att onanera till Lara Croft i Tomb rider.
:D
Det där med Jolt-cola har jag lagt ner men motion får jag... :tuttar :gnissla
 

rapidgeek

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
Crescent
crashtestdummy skrev:
Ni programmerare förfaller verkligen på er Jolt-coladiet.
På hackerakademien får man välja inriktning; antingen totalt ultrabenig med blek, nästan genomskinlig hy, eller en massiv spolformad programmerarkropp.
När jag började koda vid 16 års ålder (körde bara lite Basic på helgerna och tyckte jag hade kontroll på det men sedan gick det snabbt utför; lite Pascal i veckorna och sedan satt man där som assemblerpundare) körde jag på tunn och blek men på senare år har jag ofrivilligt konverterats till den andra formen...

/geek
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
crashtestdummy skrev:
Anything for you baby :tomten

rapidgeek skrev:
På hackerakademien får man välja inriktning; antingen totalt ultrabenig med blek, nästan genomskinlig hy, eller en massiv spolformad programmerarkropp.
När jag började koda vid 16 års ålder (körde bara lite Basic på helgerna och tyckte jag hade kontroll på det men sedan gick det snabbt utför; lite Pascal i veckorna och sedan satt man där som assemblerpundare) körde jag på tunn och blek men på senare år har jag ofrivilligt konverterats till den andra formen...

/geek
Vid vilken ålder kan man räkna med att konverteras till den andra formen? Jag kör nog fortfarande på den första men är lite orolig för att det ska barka iväg åt andra hållet....
 

Paradoxy

Guest
Hjort, kan du inte visa upp din superhoj? Pllzz omg 11!one"
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Hjort skrev:
Sen ja jag är jäkligt dålig på att stava på svenska och särskriver hela tiden, men av alla svenskar på hela det här forumet talar och skriver jag nog bäst engelska.

:rofl

Lille vän. Du går på gymnasiet. Ha inte för höga tankar om dig själv, det kan vara skadligt.
 

Paradoxy

Guest
Hjort skrev:
Okej, jag kanske inte är den bästa, men jag lovar att jag är helt klart bland dom bästa... Jag använder engelskan MYCKET mer en svenskan... och jag erkänner att jag är skitkass på svenska, men hur moget är det av er att skratta åt att jag stavar fel, är medelåldern här 20-40år eller 2-4? :kocko


Men du, vi har folk som bor i USA här.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Hjort skrev:
Okej, jag kanske inte är den bästa, men jag lovar att jag är helt klart bland dom bästa...

Återigen, ha inte så höga tankar om dig själv. Visst är det bra med självförtroende, men verklighetsförankring är viktigare.

Om du nu är så duktig på engelska, borde du inte kunna stava till "engineering"? :hihi
 

Bifogat

  • hjortprofil.jpg
    hjortprofil.jpg
    23.9 KB · Visningar: 67
Last edited:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Hjort skrev:
Tack för att du såg det, vilket fel... pinsamt för mig...
ska genast rätta till... Du vet för att vara en mod går du jäkligt off topic nu.

Så nu är det du som ska berätta för mig hur jag ska utföra min uppgift som moderator?

Hjort skrev:
Paradoxy: jag vet det, och jag menar självklart bland svenskar i Sverige.

...som går i grundskola eller gymnasium. Då, kanske.

Allvarligt talat. Inser du inte att det finns människor här som har 20-30 års erfarenhet av att tala och skriva engelska varje dag? Get a grip, kid.
 

Paradoxy

Guest
McB skrev:
Så nu är det du som ska berätta för mig hur jag ska utföra min uppgift som moderator?



...som går i grundskola eller gymnasium. Då, kanske.

Allvarligt talat. Inser du inte att det finns människor här som har 20-30 års erfarenhet av att tala och skriva engelska varje dag? Get a grip, kid.


Passa dig, han är inte killen du vill bråka med. Han besitter stora "hacker" kunskaper :gnissla

Hjort skrev:
Man behöver inte gå in på någon sida för att bli modemkapad... Räcker med att personen vet vart du bor så med lite hacker och phreaker skills kan man ta sig in på modemet... samt avlyssna din telefon, ringa från din telefon... Och dom riktiga gammla elit hackerna hade även förmågan att göra om högtalaren i modemet till en mic, och på så sätt även bugga allt som sägs i rummet där modemet ligger... :argpådato
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Paradoxy skrev:
Passa dig, han är inte killen du vill bråka med. Han besitter stora "hacker" kunskaper :gnissla


Hjort skrev:
Och dom riktiga gammla elit hackerna hade även förmågan att göra om högtalaren i modemet till en mic, och på så sätt även bugga allt som sägs i rummet där modemet ligger...

:rofl


Hjort skrev:
Du känner inte mig, jag talar och skriver engelska varje dag (och nej jag menar inte på engelska lektionerna), och har gjort det väldigt länge... Jag är bra mycket bättre på engelska en svenska.

Du må skriva och tala engelska dagarna i ända, du är ändå född i fel årtionde.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top