Processorkylare

Den fläkten räknas som den bästa som finns när det gäller kombinationen kylning/ljudnivå/pris.

Köp.

CNPS7000 är ett riktigt fint köp, men storebrorsan 7700 är snäppet vassare, om du får plats med den på ditt moderkort.
Det finns ännu bättre fläns/fläkt kombinationer för den effektivaste men samtidigt tystaste kylningen, men Zalmans färdiga kit räcker säkerligen mer än väl för dina behov...bara å köp! :tummenupp

Det visade sig vara grafikkortsfläkten som lät.. köpte en likadan fast då till grafikkortet.. nu e datorn helt tyst :D

Maverick skrev:
Det visade sig vara grafikkortsfläkten som lät.. köpte en likadan fast då till grafikkortet.. nu e datorn helt tyst :D
har bägge i min o den är riktigt tyst o fin,bara o sätta dit ett fläktlöst nätagg. så är den dödstyst sen :)

Kalle_rs skrev:
Krävs att man har bra luftgenomströmning(stavning) i burken annars ger den inte full kylningseffekt :fakta

T.ex 2st lågvarviga(tysta) 80mm fläktar fram/bak... :tummenupp
har bara nätaggregatet som tar ur varmluften (värmen stiger och kallt kommer in i lufthålen i burken) och det funkar perfa,inga problem :)

Maverick skrev:

Jag har ett 6800 le (tror jag...), kan man få på nåt tyst kyl på en sådan? Är det svårt för någon med två vänsterhänder, eller går det att lösa?

precis ett sånt som jag har.. köp zalmankylaren o då du blir toknöjd!! Helt underbart tyst, kyler bra o framför allt lätt att montera..

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8