Nutte
...
Nu har jag inte läst texten och vet inte så mkt om elektroniken på deras hojar eller i övrigt ingenting heller om tc mm men det verkar ju som bmw´s traction controll inte får deras däck att hålla hela racen?
Eller är det något annat som gör att dom inte hänger med hela racet? Tycker att redan förra året så var vissa förare med i toppen av racen men bara i början, precis som haslam den här helgen på donington.
Det kan ju inte bara vara elektronik problem?
Nu när jag läst texten men kan inte mer om tc och elektronik för det men enl intervjun så verkar det som att elektroniken mer stjälper än hjälper enl haslam nu innan han fått all testdata och verkar svårt att få konsistenta svar på tester av hojen från test till test även om dom inte ändrat något, det låter som att dom har lite att göra..
Men om han kan köra så här bra med en cykel som han verkar ha många problem med så ska det bli riktigt kul att se hur det ser ut när dom fått ordning på bitarna
Vad i elektronikväg förutom tc´n som räddar däcken kan göra att hojen går bra och hänger med i början av racen men inte räcker till i slutet?
Det är väl mer chassibetonat och att få alla delar att funka bra tillsammans mer än att det bara är ett elektronikproblem?
Låter på haslam som det finns hur många olika inställningar som helst bara i chassit att prova jämfört med hans gamla suzuki.
Har gatmodellen möjligheter till chassiändringar också? Tex sving å vad det nu finns mer? Olika motorfästen som aprilian tex också?
Eller är det något annat som gör att dom inte hänger med hela racet? Tycker att redan förra året så var vissa förare med i toppen av racen men bara i början, precis som haslam den här helgen på donington.
Det kan ju inte bara vara elektronik problem?
Nu när jag läst texten men kan inte mer om tc och elektronik för det men enl intervjun så verkar det som att elektroniken mer stjälper än hjälper enl haslam nu innan han fått all testdata och verkar svårt att få konsistenta svar på tester av hojen från test till test även om dom inte ändrat något, det låter som att dom har lite att göra..
Men om han kan köra så här bra med en cykel som han verkar ha många problem med så ska det bli riktigt kul att se hur det ser ut när dom fått ordning på bitarna

Vad i elektronikväg förutom tc´n som räddar däcken kan göra att hojen går bra och hänger med i början av racen men inte räcker till i slutet?
Det är väl mer chassibetonat och att få alla delar att funka bra tillsammans mer än att det bara är ett elektronikproblem?
Låter på haslam som det finns hur många olika inställningar som helst bara i chassit att prova jämfört med hans gamla suzuki.
Har gatmodellen möjligheter till chassiändringar också? Tex sving å vad det nu finns mer? Olika motorfästen som aprilian tex också?
Last edited: