Problem !!

Begrav dig i jobb.

Detta fungerar riktigt bra faktiskt. :tummenupp
Aldrig jobbat så mycket som den sommaren man blev singel igen, så att säga. Hålla sig sysselsatt konstant = man hinner inte tänka.
Sen vet jag inte riktigt hur bra det är i längden. :arbetsnarkoman

Eftersom du skriver här så verkar du ju vilja hålla dig nykter IAF, det är ju det största steget.
För att vara negativ så handlar det inte OM du kommer få ett återfall utan NÄR, tyvärr (stämmer inte i alla fall). Men det finns som tidigare personer sagt väldigt många ställen man kan få hjälp på.
Jag vet att brorsan och kusin har kontakt med beroendeenheten, kusin på daglig basis där han helt enkelt går dit och snackar lite skit och visar av sig. Men bäst vore väl om du försöker omge dig med folk så att du kan sysslosätta dig och inte sätter dig i en situation där du sitter och grubblar.
Ibland hjälper inte det heller, det är jäkligt svårt det där.

Känns bättre idag. Det ringde några jobbarkompisar igår och var oroliga, så det känns bra.
Kan nog nämna att jag är ganska osocial av mig och tar inte gärna kontakt med människor jag inte känner, så att ventilera mig här hjälper väldigt mycket.

Känns bättre idag. Det ringde några jobbarkompisar igår och var oroliga, så det känns bra.
Kan nog nämna att jag är ganska osocial av mig och tar inte gärna kontakt med människor jag inte känner, så att ventilera mig här hjälper väldigt mycket.

Skaffa en gammal skithög att skruva med. Funkar. Ofta får man någon sorts kompisar på köpet. Asociala psykfall som blänger och mumlar. Trevligt tycker jag.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park