ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Precis när det var dags för avställning i fjol så började min ktm lc4 640 sm -01 att bete sig som att den inte fick soppa till mer än ca 1/3 gas.Gasar men mer så är det som att en varvtalsregulator går in o det bara misständer.Nu i vinter så satte jag dit orginalfuggen igen o trodde problemet var löst.Men ack nej,den går precis likadant nu oxå.Så jag börjar misstänka att det är nåt med tändningen som spökar o behöver därför fråga om det är nån som har erfarenhet om vad det kan vara?Vill ju inte börja byta dyra bitar utan att veta vad det är.Har bytt stift o batteri redan,så det e det inte.Kan väl knappast va tändspolen då den går helt korrekt på låga varv.Den där kondensatorn som är orange o sitter på höger sida däremot skulle jag kunna tänka mig att det är. PLEASE,HILFE.

.Så efter 3 dagars av o på med tank o kåpor o byte av elkomponenter,så tog det 5 minuter innan den gick bra igen,he he.Lite snöpligt,men nu har jag lärt mig att inte lita på att andra har bättre minne än mig,polaren hade nämligen GLÖMT att han lånat ut munstycket åt en annan kille tidigare i vinter.