Hej!
Tänkte bara höra mig för om det är några mer som har problem med sina 660 och läckande bensin? När jag tankar den full o inte då överdrivert full så verkar trycket bli för kraftigt så soppa kommer ut på tanken.
Har visserligen ej kollat så packningen som sitter där är helt 100:a.
Men som sagt innan jag orkar kika på detta, några andra som har problem?
Vill även passa på att säga att jag idag klarade 200 på slangen (fan vad jag suger)
inte fan var det vackert men det var i varje fall på ett hjul.
Tänkte bara höra mig för om det är några mer som har problem med sina 660 och läckande bensin? När jag tankar den full o inte då överdrivert full så verkar trycket bli för kraftigt så soppa kommer ut på tanken.
Har visserligen ej kollat så packningen som sitter där är helt 100:a.
Men som sagt innan jag orkar kika på detta, några andra som har problem?
Vill även passa på att säga att jag idag klarade 200 på slangen (fan vad jag suger)
