Problem med Swebits

heimdal skrev:
startsidan på swebits.. sen klickar du på ditt nick i raden längst upp.. ovanför där din ratio å sånt står

sen på den sidan så rullar du ner tills du ser vad du seedar, å efter ikonen för varje fil ska det stå "öppen"

Hmmm... Där står det ingenting...
Bara vad jag är för snubbe och att jag är varnad för pissig ratio :tummenupp

Maverick skrev:
ratio 1.1, Uppladdat 2.18 TB, Nerladdat 1.96 TB.
"Det man inte vet, har man ingen aning om!!"

:)

korvgubbe skrev:
Lyckades efter många försök få ett konto på Swebits. När jag loggar in härifrån på jobbet funkar det hur bra som helst. Sidan går snabbt.

När jag därmeot kommer hem går det inte att komma in på sidan. på sin höjd når jag förstasidan efter mycket väntade, men mest får jag "sidan svarar inte" eller liknande..

Det beror på tempservern. Mycket belastning på eftermiddagar och kvällar, då användarna är hemma.
Flyter tokbra på förmiddagar fram till ca 2, sen börjar det bli tjockt.

John skrev:
"Det man inte vet, har man ingen aning om!!"

:)

Exakt.. e de inte så.. :hihi

heimdal skrev:
startsidan på swebits.. sen klickar du på ditt nick i raden längst upp.. ovanför där din ratio å sånt står

sen på den sidan så rullar du ner tills du ser vad du seedar, å efter ikonen för varje fil ska det stå "öppen"
Jag har för mig att man e tvungen o klicka på peers i den torrenten du seedar/leechar för att få fram det, när du kommit in på den torrenten du seedar/leechar så se man efter sitt anv.namn om det står öppen eller stängd.

Edit: Skickar med en bild så kanske du förstår. Klicka alltså på nån av siffrorna på seeds el leech eller så klickar du på filen o sen ta visa listan under Seedare

Bifogat

• swe.JPG
    swe.JPG
    136.7 KB · Visningar: 70
Last edited:
Maverick skrev:
Exakt.. e de inte så.. :hihi

Jag har för mig att man e tvungen o klicka på peers i den torrenten du seedar/leechar för att få fram det, när du kommit in på den torrenten du seedar/leechar så se man efter sitt anv.namn om det står öppen eller stängd.

Edit: Skickar med en bild så kanske du förstår. Klicka alltså på nån av siffrorna på seeds el leech eller så klickar du på filen o sen ta visa listan under Peers

Och finns man inte där... ?

[KoRn] skrev:
Och finns man inte där... ?
ja.. då e du inte uppkopplad mot trackern.. o då få du inte tillgodo det du laddar upp. Alltså.. det du laddar upp måste synas under din profil, om du klickar på ditt anv.namn längst upp.

Maverick skrev:
ja.. då e du inte uppkopplad mot trackern.. o då få du inte tillgodo det du laddar upp. Alltså.. det du laddar upp måste synas under din profil, om du klickar på ditt anv.namn längst upp.

Ok, det står att jag har väntetid.
Har inga nedladdningar, bara upp....

Hur ska man då göra för att få bra ratio om man inte får ladda upp ?

kaZmur skrev:
Så mycket porr har de väl inte på SweBits? :va
Inte en enda porris.. jo vänta.. en har jag faktiskt laddat hem, Fäbodjäntan på dvd-r :D Annars e de enbart "riktiga" dvdfilmer, plus kanske 500 mb musik o något program.

Har sågat upp till en ny hylla, måste bara bara få tummen ur och hämta bitarna oxå. Så här ser samlingen ut än så länge, o 54 filmer utlånade.

Bifogat

• filmer.JPG
    filmer.JPG
    109.2 KB · Visningar: 168
Maverick skrev:

Edit: Skickar med en bild så kanske du förstår. Klicka alltså på nån av siffrorna på seeds el leech eller så klickar du på filen o sen ta visa listan under Seedare

ja skickar med en bild på det jag menar då :D

Bifogat

• swebits.jpg
    swebits.jpg
    135.3 KB · Visningar: 62
Last edited:
Maverick skrev:
Inte en enda porris.. jo vänta.. en har jag faktiskt laddat hem, Fäbodjäntan på dvd-r :D Annars e de enbart "riktiga" dvdfilmer, plus kanske 500 mb musik o något program.

Har sågat upp till en ny hylla, måste bara bara få tummen ur och hämta bitarna oxå. Så här ser samlingen ut än så länge, o 54 filmer utlånade.
hur mycket pengar har du lagt ner på färgpatroner, papper,skivor och dvd fodral för att få ihop den samlingen. jag förstår att det är mindre än om du skulle köpa dem men ändå?

-Rosen- skrev:
hur mycket pengar har du lagt ner på färgpatroner, papper,skivor och dvd fodral för att få ihop den samlingen. jag förstår att det är mindre än om du skulle köpa dem men ändå?
Ganska mkt.. eftersom jag enbart skriver på fotopapper, använder verbatim photo 16x skivor. Men va fan.. jag går sjukskriven, har varit sjukskriven i 2,5 år.. måste ju göra något om dagarna. :D

Har beställt för ca 15000 kr av wesellcd.com senaste halvåret. Edit: Fast då e de ju inte enbart till mig, utan jag har köpt lite till brossan o lite till några vänner ibland oxå.

Last edited:
Swebits suger fetpung. Aldrig uppe, alltid nere! Ingen som kommer vilja vara kvar där. Annars har de bra med medlemmar och seeders.

Itacha75 skrev:
Swebits suger fetpung. Aldrig uppe, alltid nere! Ingen som kommer vilja vara kvar där. Annars har de bra med medlemmar och seeders.

jag kommer oftast in :va

Äntligen kunde jag klicka in på Swebits men i mitt första försök att ladda ner något får jag meddelandet "Error (port 6881 är blockad)"

:huvet

Was ist das?

korvgubbe skrev:
Äntligen kunde jag klicka in på Swebits men i mitt första försök att ladda ner något får jag meddelandet "Error (port 6881 är blockad)"

:huvet

Was ist das?

Testa att byta lyssningsport i tårräntklienten.

Tjet skrev:
Testa att byta lyssningsport i tårräntklienten.

Vad ska jag byta till? Godtycklig?

...jag har ingen router f.ö.....

Jag bytte till en godtycklig och på fem sekunder är jag uppe i den högsta nedladdningshastighet jag haft sen jag skaffade BBB! :tummenupp

korvgubbe skrev:
Vad ska jag byta till? Godtycklig?

...jag har ingen router f.ö.....

Jag bytte till en godtycklig och på fem sekunder är jag uppe i den högsta nedladdningshastighet jag haft sen jag skaffade BBB! :tummenupp

Speedy Gonzales! :banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...