Hojen, en vfr -93:a, har stått ett antal veckor nu. Körde en del i början av säsongen men har sedan inte hunnit med.
Hur som helst, tänkte bara sticka o tanka, kolla luften i däcken m.m. inför helgen då jag tänkt åka på en minisemester på tre dagar.
Vad händer då, jo jag kör 200m sedan stannar skiten
Det går att starta den men bara med full choke. Gasen går att öka lite lite sakta men bara upp till typ 1500v/m, mer eller snabbare gaspådrag så dör den direkt. Känns som att det är nåt galet med bränsletillförseln, som att den får för mycket bränsle. Är absolut ingen expert vad gäller meka men det känns som att det kanske går att lösa även för mig.
I övrigt är den nästan nyservad, stor service, hos ava men det är en historia för sig.
Är det nån som har nåt tips på vad som kan vara fel? Tacksam för ideer innan helgen så att jag kanske kan börja min semester som planerat
Hur som helst, tänkte bara sticka o tanka, kolla luften i däcken m.m. inför helgen då jag tänkt åka på en minisemester på tre dagar.
Vad händer då, jo jag kör 200m sedan stannar skiten
Det går att starta den men bara med full choke. Gasen går att öka lite lite sakta men bara upp till typ 1500v/m, mer eller snabbare gaspådrag så dör den direkt. Känns som att det är nåt galet med bränsletillförseln, som att den får för mycket bränsle. Är absolut ingen expert vad gäller meka men det känns som att det kanske går att lösa även för mig.I övrigt är den nästan nyservad, stor service, hos ava men det är en historia för sig.
Är det nån som har nåt tips på vad som kan vara fel? Tacksam för ideer innan helgen så att jag kanske kan börja min semester som planerat