PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Lappar? :rolleyes:

Nuförtiden ska det vara MMS, SMS, PMS, LMS, SKF, CSN, MSN eller seriöst "googlande" med stalking som påföljd. Fan inte ICQ iallafall! :mad:

fan ICQ är bäst tycker jag men alla brudar fattar inte hur man installerat det så de gör med skit msn, man börja med msn för att chicksen fanns där :tungan

glöm inte att man ska titta på tjejen från topp till tå, en riktigt avscanning som hon noterar att man gillar vad man ser. då blir de en riktigt Joey Tribbiani :D

jag bruka stanna vid rumpan, gå ner en gång till för att gå upp resten av vägen sen igen :tummenupp

Ok, här kommer uppdateringen, eftersom Kazmur tvingade mig efter att jag åkte i hans bil igår. Nu blev det så att vid halv två traskade jag och Staffan in på Banken, började ha trevligt och så. Nu hör ju till grejen att jag är nykterist. Efter kanske 30min, så kommer hon in, det värsta är att jga ser det direkt, typ lös om henne...jag vert, löjligt. Men sen frös jag till, jag vill gå fram och hälsa, men vågade inte. Helt sjukt. Därför kom Kazmur på den briljanta iden att enda sätten jag kan få henne är att börja dricka, punkt slut. Menmen, får väl hoppas att hon hade trevligt i varje fall. :mad:

Sverige spelar i VM finalen i fotboll år 2032 mot brasilien, ställningen är 1-1 vid full tid och matchen ska avgöras med ett golden goal. Helt plötsligt får Zlatan jr. bollen och försvaret lyckas inte med sin offsidefälla. Zlatan jr är helt fri med målisen, som vanligt dribblar han enkelt förbi målisen och man hör hur folket jublar. Zlatan jr måttar den fetaste sparken någonsin och mitt i tumultet så sträcker han baksida lår och faller hop.....bollen rullar retsamt förbi målet. Liknelse någon? Fasiken vad surt! Men skam den som ger sig....kommer fler tillfällen.

Ok, här kommer uppdateringen, eftersom Kazmur tvingade mig efter att jag åkte i hans bil igår. Nu blev det så att vid halv två traskade jag och Staffan in på Banken, började ha trevligt och så. Nu hör ju till grejen att jag är nykterist. Efter kanske 30min, så kommer hon in, det värsta är att jga ser det direkt, typ lös om henne...jag vert, löjligt. Men sen frös jag till, jag vill gå fram och hälsa, men vågade inte. Helt sjukt. Därför kom Kazmur på den briljanta iden att enda sätten jag kan få henne är att börja dricka, punkt slut. Menmen, får väl hoppas att hon hade trevligt i varje fall. :mad:

Sa du något roligt till henne då? :fyllisar

Du skämtar väl? Eller är du den störste amatören genom alla tider?

Det e bara å börja dricka!!! :yoparty
Annars blire torsk

Nu är du ute och cyklar på tunn is med ogjort väder i påsen.
Nu börjar hon nog fatta att du inte vågar, asså. Från början visste hon ingenting om dig, du hade chansen att vara vem du ville för henne.
Men vad gör du? Väljer att vara Mr. Wallflower himself.

Nu får du nog byta konditori snart, annars är du en creepy loser som ingenting vågar. Du kommer ju inte ens våga gå in där om hon jobbar.

VARFÖR FÖLJER DU INTE ALLA LYSANDE RÅD DU FÅR?!

Utom möjligen att börja dricka. Hon visste ju inte att du var nykter. Du kunde ha låtsats vara berusad och skylla din framfusighet på det?

Uff, ta dig samman.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...