PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Eller så går du dit igen och är sådär snygg som bara du kan vara. Hon väntar på att du ska ta henne, så gör det bara. Så jävla svårt är det inte. TA HENNE!

Samla ditt bästa mod och prata med henne, bara. Om hon vet att du gillar henne kommer hon att bli impad aöver att du är så avspänd och modig. Då rinner det till. LIgg inte på första dejten bara, då kommer du att tycka att hon är en äcklig hora lite undermedvetet sådär. Andra dejten går bra, dock. Du vill ju inte sno in dig känslomässigt om hon är som att knulla ett lik. Eller om hon är jävligt hårig eller nåt.

Just do it.

Ahhh, den gamle goa relationsexperten har talat...
Du borde ha eget program på trean...

Kanske. Men det jag säger är sant. Man måste inte nöja sig med nästan bra. Det finns otroligt mycket fisklukt i sjön, faktiskt.

Drick alkohol tills du blir sådär gött oövervinnlig :2cool
Sen går du in till fiket :hördu TJA FAAN BRUUUDEN!!! skrävlar och skryter högljutt... nyp henne i stjärten och det klassiska bh tricket (dra å släpp) om hon inte smällter då så börjar du skrävla om alla tjejer du har erövrat........

Om inget av det där funkar så har du en reservplan! En parkerad Volvo 240 utanför... tvinga ut henne utanför fiket hopppa in i den balla bilen och varva SATAN med gämna intervaller skriker du :hördu Är du kåt nu?

Lycka Till :tummenupp

Eller så gör du som jag hade gjort (om jag hade vetat hur man gör).

1. Kitta dig själv med dina mcprylar, hjälm, stövlar, ställ, handskar.

2. Starta hojen.

3. Åk till fiket.

4. Parkera utanför dörren så du vet att hon ser motorcykeln. Använd svart visir.

5. Koppla och lägg i 1:ans växel.

6. Släpp ut kopplingen samtidigt som du ger gas och bromsar med frambromsen.

7. Detta torde få det bakre hjulet att rotera utan att motorcykeln förflyttar sig framåt.

8. När du har kontroll, släpp styret med din vänstra hand och gestikulera "fuck you" med ditt långfinger.

9. När du är klar kör du snabbt runt hörnet och parkerar hojen. Släng gearsen i en buske.

10. Gå lugnt och coolt in på fiket och säg till cheyen "Hej, såg du dåren som löjlade sig utanför? Vilken mes!". Då tycker hon att du verkar vara en kille med förstånd och omdöme som skulle kunna ta bra hand om era barn.

11. Ligg :tuttar

12. Vänta 9 månader, sen är det kört.

Eller så gör du som jag hade gjort (om jag hade vetat hur man gör).

1. Kitta dig själv med dina mcprylar, hjälm, stövlar, ställ, handskar.

2. Starta hojen.

3. Åk till fiket.

4. Parkera utanför dörren så du vet att hon ser motorcykeln. Använd svart visir.

5. Koppla och lägg i 1:ans växel.

6. Släpp ut kopplingen samtidigt som du ger gas och bromsar med frambromsen.

7. Detta torde få det bakre hjulet att rotera utan att motorcykeln förflyttar sig framåt.

8. När du har kontroll, släpp styret med din vänstra hand och gestikulera "fuck you" med ditt långfinger.

9. När du är klar kör du snabbt runt hörnet och parkerar hojen. Släng gearsen i en buske.

10. Gå lugnt och coolt in på fiket och säg till cheyen "Hej, såg du dåren som löjlade sig utanför? Vilken mes!". Då tycker hon att du verkar vara en kille med förstånd och omdöme som skulle kunna ta bra hand om era barn.

11. Ligg :tuttar

12. Vänta 9 månader, sen är det kört.

Haha, ja det där kan ju funka, men tänk om hon är den där bruden som vill ha lite drama och istället går igång på denna således klockrena "fuck you burnout" :yoparty

Men hur svårt kan det vara.

Slicka ´na i örat o ta´na på brösten. Amateurs. :rolleyes:

Haha, ja det där kan ju funka, men tänk om hon är den där bruden som vill ha lite drama och istället går igång på denna således klockrena "fuck you burnout" :yoparty

Då springer du runt hörnet och hämtar kläderna och säger att det var du. Ligga? Säger du sen. :tuttar :arsele

ehh skerp er! :mad:

vill du få garanterat?
gör såhär..
gå in . beställ fika.. ta det en dag då det är lite folk så hon inte e stressad.
när hon lämnar av säger du.. tack,, men du kan jag få ställa en fråga?
tjaa.. säger hon.. hon säger ju inte nej..
hur gör man enklast som blyg kille för att få nerver för o stöta på en av världens sötaste tjej man träffat...

sen får du ligga :tummenupp

inte, då rekomenderar jag tejptråden

ehh skerp er! :mad:

vill du få garanterat?
gör såhär..
gå in . beställ fika.. ta det en dag då det är lite folk så hon inte e stressad.
hur gör man enklast som blyg kille för att få nerver för o stöta på en av världens sötaste tjej man träffat...

Jag skulle nog haspa fram något som "Blir man trött på att fika när man jobbar på cafe eller får jag bjuda på en kopp kaffe?"

3056617 ehh skerp er! :mad:

vill du få garanterat?
gör såhär..

Sicken romantiker du är :) Det låter ju nästan som det kan fungera.

Annars Axeru kör vi på planen i lördags ;)

Kanske. Men det jag säger är sant. Man måste inte nöja sig med nästan bra. Det finns otroligt mycket fisklukt i sjön, faktiskt.

Ord!!

Måste hålla me, tjejer man får sätta på på en gång e ju kul men man slutar aldrig fundera över hur ofta hon gör så:va

O väntar man för länge me påsättningen så hinner man kanske bli kär o hur kul e det då o upptäcka att hon e hel beige i sängen eller rent av oskön o illaluktande!!

Knull on man, thats vad allt e aboult i the end ändå:yoparty

Last edited:
Var är Urban Tajger när man behöver honom?

Om inget av ovanstående fungerar glider du in lite brittiskt och utbrister, som den gode Austin Powers skulle gjort:

- Shall we shagg now or shall we shag later?

Detta uttalas med slemmig brittisk accent samtidigt som du putar med röven.

Lycka till!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...