kN_KY
Rock on!
Köpte mig en extern hårddisk förra veckan, Maxton OneTouch Mini 4 hette den. Köpte den på Elgiganten i danmark. Kopplade in den på firmans dator i köpenhamn och den poppade upp som en extra enhet i Utforskaren - precis som planerat. Flyttade sedan min lilla hårddisk till en annan dator i danmark och det funkade oxå superfint. Men sen så kom jag hem till sverige igen och skulle koppla in den i dator här hemma. Sätter i USB sladden i datan - nere i högra hörnan kommer det upp en liten skylt där det står nått i stil med "Hittat ny maskinvara" och sen kommer det upp en skyllt på samma ställe "Ny maskinvara har installerats och är redo att användas"-.
Perfekt tänker jag då och går in i utforskaren, men till min stor förvåning och förfäran så finns inte där någon extra disk.
Varför hittar jag inte den i utforskaren när dator säger att den e redo att användas? Jag har testat detta på 3 st svenska datorer med samma resultat! Någon som har koll på sånt här?
/Kung Carl Gustaf XVI
Perfekt tänker jag då och går in i utforskaren, men till min stor förvåning och förfäran så finns inte där någon extra disk.

/Kung Carl Gustaf XVI