Svanen
Psykos Pilot
Tjena!
Jag har fått lite problem med min arm, eller rättaresagt i skuldersbladsregionen.
Jag har ingen annanstans att vända mig så SH maffian får hjälpa lite.
Jag har mycket ont bak vid vänster skulderblad när jag rör mig på vissa sätt.
Det uppkom när jag boxades i Tisdags och har inte blivit bättre.
Jag har inga problem att ta i, t.ex. lyfta tunga saker eller så utan problemet är att när jag tex böjer mig snett framåt eller andas i häftigt så gör det så jävla ont.
Om jag t.ex. ska hosta så gör det så ont så jag går hellre runt och skiter i att hosta även fast man blir helt galen.
Just nu har jag snattat lite feta painkillers som lindrar men det är ju bara att sopa problemet under mattan.
Kan det vara en vanlig sträckning?
Vad göra åt saken?
Hur stretchar man en muskel bakom skulderbladet?
//Rickard
Jag har fått lite problem med min arm, eller rättaresagt i skuldersbladsregionen.
Jag har ingen annanstans att vända mig så SH maffian får hjälpa lite.
Jag har mycket ont bak vid vänster skulderblad när jag rör mig på vissa sätt.
Det uppkom när jag boxades i Tisdags och har inte blivit bättre.
Jag har inga problem att ta i, t.ex. lyfta tunga saker eller så utan problemet är att när jag tex böjer mig snett framåt eller andas i häftigt så gör det så jävla ont.
Om jag t.ex. ska hosta så gör det så ont så jag går hellre runt och skiter i att hosta även fast man blir helt galen.
Just nu har jag snattat lite feta painkillers som lindrar men det är ju bara att sopa problemet under mattan.
Kan det vara en vanlig sträckning?
Vad göra åt saken?
Hur stretchar man en muskel bakom skulderbladet?
//Rickard
Som alltid, värm upp innan stretch, xtra noga om du e skadad. Givetvis stretcha bägge sidorna på kroppen.