Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Jag har två problem. Då mitt norton (avinstallerat) har gått ut så vill jag köra ett uppdaterat virusprogram online. Jag har provat att använda mig av "House-call". "iexplorer har stött på ett problem och måste avslutas" dyker upp i rutan då jag försöker använda mig av online virusprograms tjänsten. Vad kan det bero på och vad kan jag göra för att få det att fungera?
Länk till internet tjänsten HÄR
Ett annat problem jag har är att jag inte kan spara startsidan genom att gå in på "Verktyg" "Internet-alternativ" menyn i explorer. Ändrar jag startsidan så dyker en blanksida upp likväl varje gång jag startar datorn. Väldigt irriterande då man sitter på comhem och vill få fram deras startsida för att slå in lösenord och användarnamn.
Vore hemskt tacksam för tips
/Harm
Länk till internet tjänsten HÄR
Ett annat problem jag har är att jag inte kan spara startsidan genom att gå in på "Verktyg" "Internet-alternativ" menyn i explorer. Ändrar jag startsidan så dyker en blanksida upp likväl varje gång jag startar datorn. Väldigt irriterande då man sitter på comhem och vill få fram deras startsida för att slå in lösenord och användarnamn.
Vore hemskt tacksam för tips
/Harm
Last edited: