PRO SUPERBIKE vad händer?

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Ort
halmstad
Hoj
yz 144,piaggio 125....
Okej, dåså. det besvarar frågan. Nästa problem är väl att min race-ecu inte anländer förrän i slutet på April... missade beställningsdatumet (8 nov) med 1 arbetsdag... suck.

lindström hade väl en sådan på sin hoj oxå,han är svår men lite tips kanske går att få fram.den där beställningsdagen räknar de tydligen annorlunda i fabriken pga tidszonen så du kan klara dig på det berömda håret.så var det för mig när jag beställde från de.fick leveransbesked maj och fick grejorna betydligt tidigare.:)
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Tycker att det är så jävla tråkigt att en kille som Jimmy Lindström inte har fått till en styrning. Förhoppningsvis ska man ju kunna få betalt även när man tävlar i roadracing i Sverige. Det är ju iallafall en framtid som vi förhoppningsvis är på väg mot..
 

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mölndal
Hoj
R6 v4.0
Tycker att det är så jävla tråkigt att en kille som Jimmy Lindström inte har fått till en styrning. Förhoppningsvis ska man ju kunna få betalt även när man tävlar i roadracing i Sverige. Det är ju iallafall en framtid som vi förhoppningsvis är på väg mot..

Visst är det. Aldrig bra för en toppserie när inte de bästa förarna inte kan ställa upp, oundvikligen kommer man tänka, hur hade säsongens vinnare stått sig mot Lindström.
 

RR_Chrille

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R1000-K5
Tycker att det är så jävla tråkigt att en kille som Jimmy Lindström inte har fått till en styrning. Förhoppningsvis ska man ju kunna få betalt även när man tävlar i roadracing i Sverige. Det är ju iallafall en framtid som vi förhoppningsvis är på väg mot..

Synd när vinnarna från både 06 och 07 inte ställt upp och försvarat tileln. Känns lite som att alla kämpar för att göra bra resultat, när man lyckats visar det sig att det inte gör livet som rr förare lättare...
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag läser att Henrik Stenberg ska teama men en Christer Andersson... Hmmmm, vem är det? Känner jag honom?
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Jag läser att Henrik Stenberg ska teama men en Christer Andersson... Hmmmm, vem är det? Känner jag honom?

En trevlig skåning som kört Superbike de tre senaste åren och innan dess Veidec när det var supersport. Trea i SB Challenge 2007. Kör typ 46or på Falken o ettor på Knutstorp. Teamade m BennyBåge 2007.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
En trevlig skåning som kört Superbike de tre senaste åren och innan dess Veidec när det var supersport. Trea i SB Challenge 2007. Kör typ 46or på Falken o ettor på Knutstorp. Teamade m BennyBåge 2007.

Trevlig skåning??? Finns det?:tungan

Jomen nu vet jag nog, teamade med Benny (som juh platsar i kategorin trevlig skåning)...
 
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Hörby
Hoj
CB1000RA
Trevlig skåning??? Finns det?:tungan

Jomen nu vet jag nog, teamade med Benny (som juh platsar i kategorin trevlig skåning)...

Hahaha.. ni är allt för snälla ni :) :krama

Ja, det är Krille som jag körde med 2007.

En trevlig skåning som kört Superbike de tre senaste åren och innan dess Veidec när det var supersport. Trea i SB Challenge 2007. Kör typ 46or på Falken o ettor på Knutstorp. Teamade m BennyBåge 2007.

46 på Falken kommer man tyvärr inte så långt med längre :(
http://www.bennysracing.com/resultat/070923Race.pdf
 
Last edited:
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Hörby
Hoj
CB1000RA
Nej, inte om man vill slåss om pokaler. Men Krille är ju rena tonåringen jämfört med den där Lilja så det finns väl gott om tid till att åka 45or för Krille.

Med ny asfalt på Falken i år får vi kanske tom se någon 44a!

Tja, om man vill kalla 39år tonåring så är det väl ok :)
Men 45or lär han nog komma ner på i år.. Ska bli kul o följa
Pro Superbike serien i år..
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag hoppas innerligt att det är många som planerar köra... ? Så vi INTE sviker STCC eller TV!!! Det får inte ske!
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Jag hoppas innerligt att det är många som planerar köra... ? Så vi INTE sviker STCC eller TV!!! Det får inte ske!

Framförallt med tanke på att det inte kostar så mycket (i sammanhanget:rolleyes: ) med tanke på Pro Supercard. Som förövrigt STCC själva vart så noga med att informera om:rolleyes:
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Man kunde väl köpa wildcard till 3 race och till rabatterat pris. Sedan fanns det ett begränsat antal sådana wildcard har jag för mig.

Priset var runt 9000kr + moms (6-8%) för alla 3 race istället för ca 6000kr/race (+moms).

Jag har skrivit om det, fastbikes har skrivit om det men inte STCC själva..
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top