Pro Superbike kör på Anderstorp Raceway

Nu! Klicka på Tävlingar, SM, info för tävlande, affisch. PDF på 15 meg.

attans, hade ju tänkt printa den där i A3-färg på jobbet och tapetsera stan med den men det går ju inte nu när det blir rena reklamen för Mårtensson =)

Mailar dig en bild på mig så får du göra en "Uppsalavariant" med mig på istället för marknadsföring häruppe!!:tummenupp

Något nytt om resultatlistorna Stefan? Kommer det bli gemensam eller delad resultatlista för PRO SBK och SBK Challenge?

Något nytt om resultatlistorna Stefan? Kommer det bli gemensam eller delad resultatlista för PRO SBK och SBK Challenge?

De som serieanmält sig i PRO eller sökt wildcard i PRO för detta race räknar poäng i båda serierna. Övriga räknar enbart poäng i SBK Challenge. Det blir alltså 2 listor, en total och en för PRO.

attans, hade ju tänkt printa den där i A3-färg på jobbet och tapetsera stan med den men det går ju inte nu när det blir rena reklamen för Mårtensson =)

Mailar dig en bild på mig så får du göra en "Uppsalavariant" med mig på istället för marknadsföring häruppe!!:tummenupp

Och en strängnäsvariant för Macke, en norrtäljevariant för Freddy, en Västeråsvariant för Filip..........

Last edited:
De som serieanmält sig i PRO eller sökt wildcard i PRO för detta race räknar poäng i båda serierna. Övriga räknar enbart poäng i SBK Challenge. Det blir alltså 2 listor, en total och en för PRO.
Ok, så dom som kör PRO kommer automatiskt att köra för poäng i SBC, medans dom som kör SBC skall betala en WC avgift för PRO för att vara med och köra för poäng där?

Hmmm... kommer alltså att bli lättare att ta poäng i PRO än i SBC... Vad kostar ett WC?

Och en strängnäsvariant för Macke, en norrtäljevariant för Freddy, en Västeråsvariant för Filip..........

Ha ha! Jaaaa, det blir kanon! :)

El 3 st ;)
Pro , privat cup och SBK Challenge.
Många prisutdelningar blir de;)

Försöker anmäla mig till tävlingen. Men det står bara error. Varför?
Hur anmäler jag mig annars?

El 3 st ;)
Pro , privat cup och SBK Challenge.
Många prisutdelningar blir de;)

Nja, det lär väl bli 2st prisutdelningar typ.
En kombinerad PRO/SBC och en Privatcupen. Har svårt att se någon SBC förare som klämmer sig in på pallen bland PRO förarna. :)

PRO kräver serieanmälning. Privatcupen behöver också serieanmälning, men samtliga räknar poäng i SBK Challenge. Tre listor blir det!

Resultatlista 1 = Pro Superbile
Resultatlista 2 = Privatcupen
Resultatlista 3 = Pro Superbike, Privatcupen, Superbike Challenge

Tänk om Pro Superbike vara den enda superbikeklassen och hade egen serie som gästade (betalt) i STCC istället, så hade vi bara 1 superbikeserie och 1 lista och 1 resultat. :)

Nja, det lär väl bli 2st prisutdelningar typ.
En kombinerad PRO/SBC och en Privatcupen. Har svårt att se någon SBC förare som klämmer sig in på pallen bland PRO förarna. :)

Har du dåligt självförtroende :va

fan vad du är snäll som ställer upp på det,hade aldrig orkat det själv.kommer du göra olika många afiischer beroende på hur stor staden är till de olika eller får de sköta det själv?

en sak till,för något år sedan utlovades prispengar till den som tog banrekordet,gäller det fortfarande?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT