Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Lagom avslappnande racehelgvi kör fredag-lördag ihop med stcc på knutstorp och söndag på falkenberg ihop med sm![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lagom avslappnande racehelgvi kör fredag-lördag ihop med stcc på knutstorp och söndag på falkenberg ihop med sm![]()
De kör STCC fre-lö. Sen kommer de till Falken och kör söndag.
Låter som det blir alla på pallen på Falken på lördag! Eller? Är det så värst många som bara kör Superbike Challenge?
Så här ser anmälningslistan ut just nu....
http://ta.svemo.se/Public/Pages/Com....aspx?CompetitionId=667&CompetitionClassId=68
5 stycken i Superbike!!!! 10 i Rocky 1000!!! Vafan är detta?
Sm på knutstorp? Va fan har jag missat nu då? Finns det någon jävla kalender som är uppdaterad???!!! Det står ju olika i alla kalendrar man hittar![]()
Sm på knutstorp? Va fan har jag missat nu då? Finns det någon jävla kalender som är uppdaterad???!!! Det står ju olika i alla kalendrar man hittar![]()
Det är följden av SM på knutstorp samma helg, samt nordiskt mästerskap i Mantorp. Tack, danmark och norge.
Ingen som lyckats spela in sändningen från Canal+ ?
Kasta inte sten över bäcken när du bär mjölk över ån !!!
Skönt att slippa ta ansvar och skylla på någon annan.
Det är precis lika mycket Sveriges fel.
Aha, då är det ju lugnt. Jag trodde jag skulle missa massa feta poängDet angår inte dig. Än.Det är STCC med Pro Superbike.
Jag hade glömt att jag visste det men nu kommer jag ihåg vad jag vetSM i Pro Superbike går på knudan samma helg som SM i falkenberg. Man kör lördag i knutstorp och söndag i falkenberg.
Aha, då är det ju lugnt. Jag trodde jag skulle missa massa feta poänghar du lust/ork/tid att visa mig nåt varv runt falken på ons? Kan vara bra att hitta runt på sin hemmabana på racet
Jag hade glömt att jag visste det men nu kommer jag ihåg vad jag vet![]()
Jo tjena! Det är ju just det... Jag är för långsam på falken för att hänga på någon![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |