Pro Superbike 2012

Anmälan

Tävlingsreglemente

Märkesmästerskapet
Snart smäller det, bara 10 veckor kvar till premiären ju!! :banana

[Källa: Me, Myself & STCC] ;)

IMG_9333.jpg

Last edited:
Hej på dig Niko!

Hur går det för dig med allt? Kommer vi vara bittra konkurenter i år igen eller ska du bara jobba och slita?

// Backlund

Hej på dig Filip,

Allt går framåt, mycket med Fridas boxning och galan på Cloetta Center. Allt bra hos er med? Vi är väl aldrig bittra konkurrenter? ;) Nä, men vi jobbar på det och blickar framåt. Jag hoppas att vi kan starta och fightas med er, hade varit grymt! Men det är mycket jobb med firman också, så vi får se hur det går ihop.. Hehe

Kul med kawa!

/N

Hej på dig nIKOLa,

Verkligen kul att ni båda åker Kawa i år, samt att du nu bestämt dig o tänker hänga på till Cartagena o träna satan mot hela Sverige-eliten! :tungan

Stort tack o ett plus i kanten för den fina gesten/köpet av vår extraplats som blev över. Du vet väl om att 100% av överskottet går oavkortat rakt ner i bakfickan på Teamchefen...;)

/BR

Hej på dig nIKOLa,

Verkligen kul att ni båda åker Kawa i år, samt att du nu bestämt dig o tänker hänga på till Cartagena o träna satan mot hela Sverige-eliten! :tungan

Stort tack o ett plus i kanten för den fina gesten/köpet av vår extraplats som blev över. Du vet väl om att 100% av överskottet går oavkortat rakt ner i bakfickan på Teamchefen...;)

/BR

Hej,

Jag vet varken något om dig, Spanien resa eller körning med den svenska eliten. :)

Ha det toppen!

Någon som vet vad slutpriset på Aspensoppan blev?
Jag har mejlat till Martin Sjöberg på Aspen men inte fått svar.

Känns som det borde va dags att för stcc att ha allt klart snart!

Fullpris i den lokala maskinaffären var förra året 900:- för en 25 liters dunk.

Kan någon förklara detta ? => IDM som tillåter vassare kamaxlar.
Ska man byta detta så måste man byta fjädrar ect... också

//

roger

Eftersom det inte kommer vara så i det svenska reglementet så behöver du inte fundera så mycket på det... :D

Och efter som ingen lär kolla det så kan han ju börja fundera på detta, och ingen har ju bytt......

Och efter som ingen lär kolla det så kan han ju börja fundera på detta, och ingen har ju bytt......

....eller portat optimalt på dom märkena som har manuell finputsning från fabrik och inte maskinrepor i loppen.

Bättre än årets deal o avtal, ihoproddat av Pro Superbikes förarförening blir det inte!! Vänta inte för länge, för nu snart går anmälningstiden ut => Torsdagen 29/3!!:hoppa

Hade vart grymt men en utopi tyvärr.
Sända den en gång i TV hade kostat med är ProSBK-cirkusen omsätter på ett år skulle jag kunna tänka mig.:(

Bättre och betydligt billigare att gå viralt = Facebook, för er.

Gå in och kolla hur t.ex. Tommasi wines har gjort med deras 80kr vin Appasimento i år, växte från att inte ens finnas med i Systembolagets ordinarie sortiment, bara i beställningssortimentet. Till att bli näst mest sålda vin på samma systembolag, medan det bara fanns i beställsortimentet...

Hade vart grymt men en utopi tyvärr.
Sända den en gång i TV hade kostat med är ProSBK-cirkusen omsätter på ett år skulle jag kunna tänka mig.:(
STCC har ju avtal med TV-bolag/kanaler så själva sändningen borde inte kosta så mycket att få till. Bara för någon att sätta sig och klippa ihop något häftigt.

Men som redan nämnts kan man göra massor själv på nätet i dag via FB, Youtube, Twitter osv.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti