TurboJugend
Ny medlem
St:Eriks trafikskola. De kör ba' dubbellektioner. Och givetvis skolans egna hoj.
Allright. Då förstår jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
St:Eriks trafikskola. De kör ba' dubbellektioner. Och givetvis skolans egna hoj.
hoppas han ger me sig eller att någon annan kan hjälpa mig som handledare.60 år är väl ingen ålder??! Jag tycker du ska ta och vänta tills fargubben blir sisådär 85+ och sitter där bräcklig med sin dåliga prostata och behöver din hjälp och skjuts till sjukan för att göra en biopsi...
Då kan du lite käckt svara;
-Sorry, farsan, jag har inte tid och det är massa på tv o sånt och deu då vau...
-Men det finns ju proffs som gör det för pengar, så ring ett taxibolag vettja och släng upp dina sista surt förvärvade slantar som du har utav din skitpension, för jag har då fan inte tid att dalta med dej...
Nåja, nog sagt om den saken.
Givetvis finns det personer på forumet som säkert inte har nåt emot att vara din handledare för en liten peng, så misströsta inte!![]()
Är det stor skillnad mellan en moppe och 125:a att köra och hantera?
Föreslå lite bytesaffärer med honom. Du kan ju tvätta och serva bilen, klippa gräsmattan, städa eller fixa maten eller annat i utbyte mot att han hjälper dig.
Vad äre det för farsa du har engetligen har??!!!!![]()
![]()
Jag skulle kunna adoptera dej, fast det skulle nog bara bli konstigt tror jag![]()
![]()
Men tanken är fan inte långt ifrån...
Men kan du inte kolla runt efter nåt sommarjobb istället?
Så att du kan förverkliga din dröm att ta lappen på egen hand!![]()
Så när någon kommer och säger "när jag tog kortet som privatist så behövde jag bara betala Vägverkets avgifter på 1200kr", då får man kalla personen för gubbe. Eller tant om det skulle passa bättre.
Nu för tiden så provavgiften hos Trafikverket för själva uppkörningen 1500kr.Aj fan, är man så gammal...
Jag tog kortet 06 som privatist och satte inte min fot på körskolan, missade första teoriprovet med två poäng då jag sket i att plugga men annars gick det fint.
Kan inte ha kostat mycket över 1500:-.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT