Prison break - Grym tv-serie

SmacK skrev:
Såg dagens avsnitt nu. Utan att säga för mycket så har dom ju stora problem nu!
kan bara hålla med

Har också hört talas om långt uppehåll.. såg precis avsnitt 13, kasst jävla sätt att avsluta en hel säsong!

Arrgh!

Edit: Läste precis på Fox hemsida, står att det kommer tillbaka i Mars 2006, skit!

Last edited:
Jag blir så förbannad... Visst anade jag att de skulle bli en fet kliff hanger, men det här är ju löjligt! Fasen, också! Jag vill se resten...

Föresten, hur tror ni han ska lyckas att få ut sin bror där? Var det där med sjukan bara en backup till sin bror kanske? Eller måste dom dit ändå tror ni? ärs, fasen va nyfiken jag blir nu...

Precis likadant var det med The 4400! :(

Finns inte så mycket att göra nu mer än att slå i huvudet och falla i koma lagomt tills nya avsnitten kommer. :huvet

Swedie skrev:
Bara att hitta nån ny serie att följa, eller en gammal där ALLA avsnitt finns!
Det låter vettigt, jag blir tokig, först Lost, sen 4400, nu Prison Break...

Har du/ni någon äldre serie att tipsa om, någon som håller samma klass som ovan nämda? :)

// Peter

pogo skrev:
Det låter vettigt, jag blir tokig, först Lost, sen 4400, nu Prison Break...

Har du/ni någon äldre serie att tipsa om, någon som håller samma klass som ovan nämda? :)

// Peter

Full House? :hihi

Irriterande att man måste vänta ändå till mars. Sen blir det väl en säsong 2. Vips ska de dra ut på allt och köra återblickar på T-bag o resten av rymmargänget.

Tips från mig är att se på Supernatural. Skräckis/rysare/thriller om två bröder, som i jakt på sin försvunna fader bekämpar onturliga väsen. Riktigt bra serie! Dessutom är det ingen fånig cliff hanger i varje avsnitt.

Swedie skrev:
Bara att hitta nån ny serie att följa, eller en gammal där ALLA avsnitt finns!
Ska börja se rome snart, det har ändå kommit några avsnitt så förhoppningsvis har man nöje för nån vecka iallafall.

threshold kanske???
en mix av the 4400 typ och arkiv X
tyckte den var ganska bra faktiskt och har sett 9 avsnitt

Kolla Nip/tuck

Första säsongen gick på ettan för nått år sen, dom köpte in den för att fylla ut tomrummet då nån annan serie inte kunde sändas som planerat.
Galet att dom då inte fortsatte med säsong 2, men men.

I Usa är dom inne på säsong 3 så det finns lite att ta igen om man inte sett något.

På tv.com har den fått hög ranking (9.1) samma som Lost.

Jag gillar den skarpt men operations scenerna kan ibland vara lite jobbiga... :gnissla

Category Comedy håller jag dock inte med om.

http://www.tv.com/nip-tuck/show/17095/summary.html

fan vad irriterad man blir när man såg avsnitt 13.. ORKA vänta tills i vår! :huvet

För den som vill pina sig själv ännu mer så finns det tydligen en trailer för nästa avsnitt att ladda ner. Såg att den låg på tvtorrents.com men jag har inte laddat ner den själv... o tänker inte göra det heller. Väntan kommer bara bli ännu svårare då känns det som

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT