Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, ett "tungt" avsnittjawohl skrev:11:an var riktigt bra! Gillar problemet med 18 minuter.. utan att säga för mycket till dom som inte sett det än![]()
jawohl skrev:11:an var riktigt bra! Gillar problemet med 18 minuter.. utan att säga för mycket till dom som inte sett det än![]()
Suomalainen skrev:Frågan är varför de inte bara väntar tills vakterna gått förbi...
Tjoffe skrev:Det var 18 minuter mellan varje vända av vakterna. DVS dom återkommer med 18 minuters mellanrum.
jawohl skrev:Precis.. 18 minuter, sen verkar dom bli minst en till som ska med i varje avsnitt. Blir mest förbannad på alla som förstör deras framfart! :kocko
Michael och han brorsa, sen puerto-ricanen som måste rädda sin flickvän och peter stormare så dom fixar allt som behövs på utsidan. Resten kan få stanna.. skulle va gubben isåfall, lite synd om han..
Tjoffe skrev:Det var 18 minuter mellan varje vända av vakterna. DVS dom återkommer med 18 minuters mellanrum.
Suomalainen skrev:Ja, precis... de återkommer, men de står ju inte där hela tiden. Alltså har de som inte hinner på de första 18 minutrarna nya 18 minuter på sig när plitarna gått förbi, lr hur?Så varför har de hakat upp sig att alla måste hinna på en 18 minutersperiod?
Carpe me skrev:Du tror inte att vakterna blir lite fundersamma om det är hål i stängslet?![]()
12 påväg ner, tpb funkar inte alls, kan inte ansluta till seedarna där, mininova funkar perfa, men går segt. 3h kvar
Carpe me skrev:Du tror inte att vakterna blir lite fundersamma om det är hål i stängslet?![]()
12 påväg ner, tpb funkar inte alls, kan inte ansluta till seedarna där, mininova funkar perfa, men går segt. 3h kvar
Suomalainen skrev:Om det är problemet så är ju inte planen så bra, dvs om de nu hinner över på säg 15 minuter så har de ju bara 3 minuter på sig att fly innan vakterna upptäcker hålet. Skulle jag fly från ett fängelse så hade jag sett till att jag hade iaf fram till morgonen på mig att ta mig så långt bort som möjligt...
Å värre lär det bli då sista avsnittet är redan nästa avsnitt.SmacK skrev:Såg dagens avsnitt nu. Utan att säga för mycket så har dom ju stora problem nu!
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |