Prison break - Grym tv-serie

Avsnitt 10 avklarat före lunch, bra avsnitt var det

Inatt smällere! Nån mer än jag som är taggad och har skyhöga förväntningar på 11'an? :tungan

Jo å nu är dom 7! Fortsätter det så här så kommer ju hela fängelset följa med ut...

Jo Smack, utan att avslöja för mycket kan jag säga att det berörs i 11'an :tungan Segt med en vecka kvar till nästa avsnitt nu, men det är upplagt för ett bra.. (som alltid :gnissla )

11:an var riktigt bra! Gillar problemet med 18 minuter.. utan att säga för mycket till dom som inte sett det än :tummenupp

jawohl skrev:
11:an var riktigt bra! Gillar problemet med 18 minuter.. utan att säga för mycket till dom som inte sett det än :tummenupp
Håller med, ett "tungt" avsnitt

Tjoffe skrev:
Det var 18 minuter mellan varje vända av vakterna. DVS dom återkommer med 18 minuters mellanrum.

Precis.. 18 minuter, sen verkar dom bli minst en till som ska med i varje avsnitt. Blir mest förbannad på alla som förstör deras framfart! :kocko

Michael och han brorsa, sen puerto-ricanen som måste rädda sin flickvän och peter stormare så dom fixar allt som behövs på utsidan. Resten kan få stanna.. skulle va gubben isåfall, lite synd om han..

jawohl skrev:
Precis.. 18 minuter, sen verkar dom bli minst en till som ska med i varje avsnitt. Blir mest förbannad på alla som förstör deras framfart! :kocko

Michael och han brorsa, sen puerto-ricanen som måste rädda sin flickvän och peter stormare så dom fixar allt som behövs på utsidan. Resten kan få stanna.. skulle va gubben isåfall, lite synd om han..

"Gubben" var ju påtänkt från början så han ska garanterat med. Han står för pengarna på utsidan. Jag skiter i vilka som kommer med ut bara T-BÖG blir slaktad :mad: Han är så jävla vidrig.

Tjoffe skrev:
Det var 18 minuter mellan varje vända av vakterna. DVS dom återkommer med 18 minuters mellanrum.

Ja, precis... de återkommer, men de står ju inte där hela tiden. Alltså har de som inte hinner på de första 18 minutrarna nya 18 minuter på sig när plitarna gått förbi, lr hur? :va Så varför har de hakat upp sig att alla måste hinna på en 18 minutersperiod?

Då var del 12 på väg hem till min burk, ska visst vara ett ännu bättre avsnitt än vanligt vad jag läst

Suomalainen skrev:
Ja, precis... de återkommer, men de står ju inte där hela tiden. Alltså har de som inte hinner på de första 18 minutrarna nya 18 minuter på sig när plitarna gått förbi, lr hur? :va Så varför har de hakat upp sig att alla måste hinna på en 18 minutersperiod?

Du tror inte att vakterna blir lite fundersamma om det är hål i stängslet? :tomten

12 påväg ner, tpb funkar inte alls, kan inte ansluta till seedarna där, mininova funkar perfa, men går segt :(. 3h kvar

Carpe me skrev:
Du tror inte att vakterna blir lite fundersamma om det är hål i stängslet? :tomten

12 påväg ner, tpb funkar inte alls, kan inte ansluta till seedarna där, mininova funkar perfa, men går segt :(. 3h kvar

Om det är problemet så är ju inte planen så bra, dvs om de nu hinner över på säg 15 minuter så har de ju bara 3 minuter på sig att fly innan vakterna upptäcker hålet. Skulle jag fly från ett fängelse så hade jag sett till att jag hade iaf fram till morgonen på mig att ta mig så långt bort som möjligt...

Carpe me skrev:

Tankade hem den i ca 800kb/s på filelist.org, med 8mbits adsl-lina från telia. Har man riktigt bredband så går det nog på några minuter..

Suomalainen skrev:
Om det är problemet så är ju inte planen så bra, dvs om de nu hinner över på säg 15 minuter så har de ju bara 3 minuter på sig att fly innan vakterna upptäcker hålet. Skulle jag fly från ett fängelse så hade jag sett till att jag hade iaf fram till morgonen på mig att ta mig så långt bort som möjligt...

Jo kanske inte, men nu är det ju inte verklighet :tungan.

Och vafan, t-bög lever fortfarande :mad:.

Edit: Och vad är nu deras plan? Dom har gångar åt alla håll hit och dit. Verkar ju onödigt :va

Last edited:
Såg dagens avsnitt nu. Utan att säga för mycket så har dom ju stora problem nu!

SmacK skrev:
Såg dagens avsnitt nu. Utan att säga för mycket så har dom ju stora problem nu!
Å värre lär det bli då sista avsnittet är redan nästa avsnitt.
En kraftig kliff hanger fram till nästa säsong har vi att se fram emot!
Jävla skit! :(

Tjejen sa att de skulle börja visa Prison Break på tv3 nästa säsong.
De senaste 5 serierna som man har tankat hem från nätet har alltid slutat med att de sänder i sverige, men varför är de inte lite snabbare? De borde ju vara med på alla dessa "come-togethers" där folk visar sina senaste alster mm. Kan de inte anställa nån vettig person som kan ta hem sånt här lite tidigare istället för att vänta tills internetpubliken tipsar om det :mad:

Om episod 13 är sista i säsong 1 så säger jag bara död åt prison break och extra död åt fox :4skrika. Sådär får man inte bara avbryta!

Btw. episod 13 finns på mininova.org och tpb

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...