R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- skvde
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Har en KTM Duke2 -02 som jag behöver bli av med, vad vore vettigt pris för en sånn?
har inte våren kommit ännu eller finns det bara ingen som vill köpa Duke längre?
har inte våren kommit ännu eller finns det bara ingen som vill köpa Duke längre?