Priser på däck

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Kul å se vad ni har för olika "deals"..

Se så.. blotta er nu, vad köper ni in era däck till för priser (för racing)... :tummenupp

Priser per set.. ?

Mvh // Simpa

fezt skrev:
Kul å se vad ni har för olika "deals"..

Se så.. blotta er nu, vad köper ni in era däck till för priser (för racing)... :tummenupp

Priser per set.. ?

Mvh // Simpa

I början på säsongen betalade jag 2900:- för ett set, i slutet var det 2600:-.

Kör med 120/70-17 samt 160/60-17.

Svensk moms, miljöavgift och frakt ingår.

/Peter

Handla era däck på W-motoracing, han fixar bra priser, han fixar däck till endel bland sverige eliten, och mig

jönsson skrev:
Handla era däck på W-motoracing, han fixar bra priser, han fixar däck till endel bland sverige eliten, och mig

Varför? Han tar nästan 2600:- för ett set och då tillkommer frakten för min del, har W-motoracing specialdäck som jag inte får tag i annars?

/P

Strandelin skrev:
Varför? Han tar nästan 2600:- för ett set och då tillkommer frakten för min del, har W-motoracing specialdäck som jag inte får tag i annars?

/P

Tar han 2600:- för ett set t ex Pirelli slicks 120fram 180bak ???

Tycker det låter ganska bra... !?

Vad kör du på och vad får du ge?

Mr San skrev:
E det bättre köra på 180 eller 190 ..och vad e skillnaden? :va
180 é lättare att slänga om från höger till vänster i t ex en chikan... 190 däcket ger pytte pytte lite mer gummi i backen...

fezt skrev:
180 é lättare att slänga om från höger till vänster i t ex en chikan... 190 däcket ger pytte pytte lite mer gummi i backen...
Kan göra skillnad på highside eller inte ;)

Blir 190/55 för mig i år.

180 på 600an

Swedie skrev:
Kan göra skillnad på highside eller inte ;)

Blir 190/55 för mig i år.

180 på 600an

Jag har 190 nu på Millen ,, men verkar som dom flesta kör på 180 .. så undrade varför , har ingen större erfarenhet av RR..
Fast 180 e väl billigare , men det borde inte avgöra.. :)

Mr San skrev:
Några bra priser på 190 däck nån som vet ?? :)
Greven skrev i någon av däcktrådarna här och han skulle hämta 190 slicks i tyskland. Har för mig att han skrev 2000/uppsättning exkl moms...

WASP skrev:
Greven skrev i någon av däcktrådarna här och han skulle hämta 190 slicks i tyskland. Har för mig att han skrev 2000/uppsättning exkl moms...

Det helt ok pris ,, men jag behöver landsväg,mellanhårda.... kollar upp det .. Tack Mannen !! :tummenupp

www.mynetmoto.de

prisexempel:
Fick hem en uppsättning pilotpower i förra veckan, 190 bak och 120 fram. Kostade mig totalt med frakt och allt 2900:- Och tog ungefär en vecka att få hem från att jag betalat.

Lasen skrev:
Jag skall ner till Tyskland snart och hämta ett gäng med däck.

jag kan ordna för 2500:-/set för Pirelli Slicks 120/70-17 Supersoft & 190/55-17 soft

Vad blir det för 120/160 För flicksen Soft?

Lasen skrev:
Jag skall ner till Tyskland snart och hämta ett gäng med däck.

jag kan ordna för 2500:-/set för Pirelli Slicks 120/70-17 Supersoft & 190/55-17 soft
Bra pris!

Men har själv sökt som fan i tyskland... hittar inte dom priserna ngn stans.. kan du kanske du avslöja ditt "hemliga" ställe ? :)

*/ ?>
Back