Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fezt skrev:Kul å se vad ni har för olika "deals"..
Se så.. blotta er nu, vad köper ni in era däck till för priser (för racing)...![]()
Priser per set.. ?
Mvh // Simpa
jönsson skrev:Handla era däck på W-motoracing, han fixar bra priser, han fixar däck till endel bland sverige eliten, och mig
Strandelin skrev:Varför? Han tar nästan 2600:- för ett set och då tillkommer frakten för min del, har W-motoracing specialdäck som jag inte får tag i annars?
/P

180 é lättare att slänga om från höger till vänster i t ex en chikan... 190 däcket ger pytte pytte lite mer gummi i backen...Mr San skrev:E det bättre köra på 180 eller 190 ..och vad e skillnaden?![]()
Kan göra skillnad på highside eller intefezt skrev:180 é lättare att slänga om från höger till vänster i t ex en chikan... 190 däcket ger pytte pytte lite mer gummi i backen...
Swedie skrev:Kan göra skillnad på highside eller inte
Blir 190/55 för mig i år.
180 på 600an
Greven skrev i någon av däcktrådarna här och han skulle hämta 190 slicks i tyskland. Har för mig att han skrev 2000/uppsättning exkl moms...Mr San skrev:Några bra priser på 190 däck nån som vet ??![]()
WASP skrev:Greven skrev i någon av däcktrådarna här och han skulle hämta 190 slicks i tyskland. Har för mig att han skrev 2000/uppsättning exkl moms...
Så sant....Swedie skrev:Kan göra skillnad på highside eller inte
180 på 600an
fezt skrev:Så sant....![]()
Lasen skrev:Jag skall ner till Tyskland snart och hämta ett gäng med däck.
jag kan ordna för 2500:-/set för Pirelli Slicks 120/70-17 Supersoft & 190/55-17 soft
Klart intressant. Men 250-dimension: 120 och 165. Hur går det till?Lasen skrev:Jag skall ner till Tyskland snart och hämta ett gäng med däck.
jag kan ordna för 2500:-/set för Pirelli Slicks 120/70-17 Supersoft & 190/55-17 soft
Nyteknik skrev:Klart intressant. Men 250-dimension: 120 och 165. Hur går det till?
Swedie skrev:Kan göra skillnad på highside eller inte
180 på 600an
Bra pris!Lasen skrev:Jag skall ner till Tyskland snart och hämta ett gäng med däck.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |