Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snarare 45 va?jiGGa skrev:----> 50k
Lucius skrev:![]()
Har alltid undrat hur 7 år gamla hojjar inte har rullat längre än 1500 mil...
AndersJohansson skrev:en ägare?
Vad hade du i matte
Här uppger du ju att tidigare ägare skitat ner sittsen...http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=75901
Edit: 50yonsson skrev:Snarare 45 va?
Kolla blocket!
AndersJohansson skrev:en ägare?
Vad hade du i matte
Här uppger du ju att tidigare ägare skitat ner sittsen...http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=75901
Dee_cati skrev:Han menar väl att 55-åringen hade den innan honom?
Jag har sett gamla 85r som endast gått 5000mil, det går ju inte heller ihop isåfall
![]()
Jake the snake skrev:Funderar på att sälja min hoj en R1-98 i mycket fint skick endast en ägare och 1170mil. Vad är rimligt pris för denna skönhet??
ähh grabbarna snackar skit.... din retta står i 59,000kr för en i orginal skick, så begär du 59.000kr för den det ska du kunna FÅ, DELS FÖR ATT DET SKILJER EN MASSA SLANTAR på din -98 mot för en -tex -01a jag har drygha 3000kr hel år hel försäkring på´min -98a yamaha har avtal med folksam mvh/pittbullJake the snake skrev:Funderar på att sälja min hoj en R1-98 i mycket fint skick endast en ägare och 1170mil. Vad är rimligt pris för denna skönhet??
Va de inte du som inte fick sålt dinpittbull skrev:![]()
ähh grabbarna snackar skit.... din retta står i 59,000kr för en i orginal skick, så begär du 59.000kr för den det ska du kunna FÅ, DELS FÖR ATT DET SKILJER EN MASSA SLANTAR på din -98 mot för en -tex -01a jag har drygha 3000kr hel år hel försäkring på´min -98a yamaha har avtal med folksam mvh/pittbull
Ja, det e ett problem faktiskt, Eslöv e väl i malmötrakten va? Skall och kolla på en hoj här i GBG inmorgon faktisktSkorpan skrev:han hade väl ingen bil och tid till och kolla på en hoj så långt bort om jag inte minns helt fel![]()
pittbull skrev:![]()
ähh grabbarna snackar skit.... din retta står i 59,000kr för en i orginal skick, så begär du 59.000kr för den det ska du kunna FÅ, DELS FÖR ATT DET SKILJER EN MASSA SLANTAR på din -98 mot för en -tex -01a jag har drygha 3000kr hel år hel försäkring på´min -98a yamaha har avtal med folksam mvh/pittbull
HanneZ skrev:Va de inte du som inte fick sålt din![]()
sen när skaffade Yamaha avtal med Folksam (då LF haft yamahaförsäkring en längre tid)?? sen e säkert din felförsäkrad då 98pittbull skrev:![]()
tror inte att jag skulle sälja längreHanneZ skrev:Va de inte du som inte fick sålt din![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |