PRIS PÅ R1:a 2004?

Man kan juh köpa en ny r1 2004 (sidoimport iofs) för 95000kr.. Så en beggad även om den är svensksåld borde väl ligga på hägst 85000kr.. Om de finns slipon å grejer får man såklart lägga till lite..
 
Bergare skrev:
Man kan juh köpa en ny r1 2004 (sidoimport iofs) för 95000kr.. Så en beggad även om den är svensksåld borde väl ligga på hägst 85000kr.. Om de finns slipon å grejer får man såklart lägga till lite..

Ej sett någon för de glädjepriserna :)
Säg mej vart hittar du en ny sido importerad för 95 tusen?
Och nån "Så en beggad även om den är svensksåld borde väl ligga på hägst 85000kr" har man då aldrig heller sett,någon som hittar i de prisklasserna så köp en bingo lott eller upp till bevis här med det :hihi
 
Bergare skrev:
Man kan juh köpa en ny r1 2004 (sidoimport iofs) för 95000kr.. Så en beggad även om den är svensksåld borde väl ligga på hägst 85000kr.. Om de finns slipon å grejer får man såklart lägga till lite..
Lycka till med att hitta en svensksåld som är i gott skick för 85'...
Kollat i en månad, billigaste 99' snittet typ 108'....
 
Sant!

fezt skrev:
Lycka till med att hitta en svensksåld som är i gott skick för 85'...
Kollat i en månad, billigaste 99' snittet typ 108'....
Så sant så! oxå kollat runt.
Den billigaste jag dock hittat som var svensksåld och hade gått bara ca 100 mil slumpades bort för 95 tusen....såna fynd dröjer det nog länge till igen.
Hade gärna köpt den men tyvärr talade avståndet till hojen emot och skulle vara "besvärligt" att hämta vid denna årstiden :(
 
Köp en bingo lott.

Börjar undra om folk får orgasm eller annan sexuellt njutning :hihi då det tyvärr är andra gången man hittar en sådan annons som är omöjlig att nå personen ifråga och en jäk*a massa tisslande o tasslande ljud.
Hittade denna på blocket,R1-04.a för 92 tusen,900 mil (bra pris annars ju).
http://www.blocket.se/view/4455407.htm?caller=tr_s&l=0&c=1&city=0
Lyckas ni komma fram till personen ifråga och kommer förbi det tasslande ljudet efter några ringsignaler SÅ KÖP EN BINGO LOTT :banana
Förmodligen bara en skojare då där inte ens svaras på mail.

Tidigare oxå råkat ut för en som klydda o ljög,ena gången var hojen såld nästa min senare fick man svar att den är kvar,i annonsen stod svenskregad och till svar fick man att den inte var reggad än.Annonsen var inlagd i Båstad men hojen skulle tydligen stå i Malmö när han själv var på resa i Luxemburg...
...Mytoman kanske :rofl ,plötsligt i nästa stund var den såld tydligen.
 
Last edited:
R1 racer skrev:
Börjar undra om folk får orgasm eller annan sexuellt njutning :hihi då det tyvärr är andra gången man hittar en sådan annons som är omöjlig att nå personen ifråga och en jäk*a massa tisslande o tasslande ljud eller lögner när man ringer.
Hittade denna på blocket,R1-04.a för 92 tusen,900 mil (bra pris annars ju).
http://www.blocket.se/view/4455407.htm?caller=tr_s&l=0&c=1&city=0
Lyckas ni komma fram till personen ifråga och kommer förbi det tasslande ljudet efter några ringsignaler SÅ KÖP EN BINGO LOTT :banana
Förmodligen bara en skojare då där inte ens svaras på mail.

Tidigare oxå råkat ut för en som klydda o ljög,ena gången var hojen såld nästa min senare fick man svar att den är kvar,i annonsen stod svenskregad och till svar fick man att den inte var reggad än.Annonsen var inlagd i Båstad men hojen skulle tydligen stå i Malmö när han själv var på resa i Luxemburg...
...Mytoman kanske :rofl ,plötsligt i nästa stund var den såld tydligen.

Den annonsen känns helt rimlig - nästan dyr.

Finns folk på SH som säljer sina R1:or & CBR1000RR samt ZX10or för 90´
 
Ringde dit

gasglad skrev:
Var inne på din mc men hittade inte några rettor -04 förr 99000. Var finns dom??
Ringde dit.
Nä det stämmer,där finns inga R1-04 och dom sålde tydligen inte såna eller Yamaha så vart Liwa1 fått det ifrån vet jag ej.
Däremot blev jag erbjuden en Suzuki-04.a och han sa dom är vassare,visst kanske det men inte snyggare :)
 
Har förvisso en svensksåld 04:a eventuellt på G.
900 mil så allt har han legat i med körningen på ca 3-4 mån som den tydligen varit påställd. Ca 92 tusen begär han för den.
Är det ok pris? går kanske pruta lite vid snabb affär .

Annars en till svensksåld 04:a till på knappt inkörd för 100 tusen men den ligger käpp rätt åt skogen för långt för att titta på/hämta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top