Holmgren
Medlem
Hur mycket får man ge för R1:a en 2004 begagnad? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snarare 100 pappSwedie skrev:85 och uppåt troligen. Sök på www.blocket.se eller annonser här på SH.
Bergare skrev:Man kan juh köpa en ny r1 2004 (sidoimport iofs) för 95000kr.. Så en beggad även om den är svensksåld borde väl ligga på hägst 85000kr.. Om de finns slipon å grejer får man såklart lägga till lite..

Lycka till med att hitta en svensksåld som är i gott skick för 85'...Bergare skrev:Man kan juh köpa en ny r1 2004 (sidoimport iofs) för 95000kr.. Så en beggad även om den är svensksåld borde väl ligga på hägst 85000kr.. Om de finns slipon å grejer får man såklart lägga till lite..
Så sant så! oxå kollat runt.fezt skrev:Lycka till med att hitta en svensksåld som är i gott skick för 85'...
Kollat i en månad, billigaste 99' snittet typ 108'....
då det tyvärr är andra gången man hittar en sådan annons som är omöjlig att nå personen ifråga och en jäk*a massa tisslande o tasslande ljud.
,plötsligt i nästa stund var den såld tydligen.R1 racer skrev:Börjar undra om folk får orgasm eller annan sexuellt njutningdå det tyvärr är andra gången man hittar en sådan annons som är omöjlig att nå personen ifråga och en jäk*a massa tisslande o tasslande ljud eller lögner när man ringer.
Hittade denna på blocket,R1-04.a för 92 tusen,900 mil (bra pris annars ju).
http://www.blocket.se/view/4455407.htm?caller=tr_s&l=0&c=1&city=0
Lyckas ni komma fram till personen ifråga och kommer förbi det tasslande ljudet efter några ringsignaler SÅ KÖP EN BINGO LOTT![]()
Förmodligen bara en skojare då där inte ens svaras på mail.
Tidigare oxå råkat ut för en som klydda o ljög,ena gången var hojen såld nästa min senare fick man svar att den är kvar,i annonsen stod svenskregad och till svar fick man att den inte var reggad än.Annonsen var inlagd i Båstad men hojen skulle tydligen stå i Malmö när han själv var på resa i Luxemburg...
...Mytoman kanske,plötsligt i nästa stund var den såld tydligen.
Inte då många eller alls man sett men det kommer kanske.Webspy skrev:Den annonsen känns helt rimlig - nästan dyr.
Finns folk på SH som säljer sina R1r & CBR1000RR samt ZX10or för 90´
Var inne på din mc men hittade inte några rettor -04 förr 99000. Var finns dom??Liwa1 skrev:
R1 racer skrev:Inte då många eller alls man sett men det kommer kanske.
Ringde dit.gasglad skrev:Var inne på din mc men hittade inte några rettor -04 förr 99000. Var finns dom??
Färg? miltal? tillbehör? och så pris?Strider skrev:Du kan få köpa min. Men du får slanta duktigt...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |