Prestanda på äldre hojar än åretsmodell???

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
nada =/
Är det någon som vet var man kan få fram alla tekniska specifikationer på hojar som inte är av åretsmodell???

På tillverkarnas hemsidor visas ju bara prestandan på åretsmodell... :va Om jag nu vill se prestandan på en zx6r tex. en -00 vart hittar jag det...? tacksam för hjälp även på andra sporthojar inte bara kawasakis.... Hoppas nån kan hjälpa mig! :Bugar

rozen skrev:
Är det någon som vet var man kan få fram alla tekniska specifikationer på hojar som inte är av åretsmodell???

På tillverkarnas hemsidor visas ju bara prestandan på åretsmodell... :va Om jag nu vill se prestandan på en zx6r tex. en -00 vart hittar jag det...? tacksam för hjälp även på andra sporthojar inte bara kawasakis.... Hoppas nån kan hjälpa mig! :Bugar
Köp bikes årliga begannat-katalog

Mr Brownstone skrev:
tror det, har inte nya kommit ut? Någon utav dom finns, det har jag sett i alla fall...

vadå sett? var har du sett det? :va i dina drömmar? :hihi

Nu när man ändå har en liten tråd uppe kan man alltid passa på att fråga alla som läser vad man ska skaffa för hoj... zx6r, zx9r, r1, eller r6? det jag tycker är märkligt är att de människor som ska sälja sina r1/r6or verkar tro att de är värda hur jä-la mycket som helst... kan man verkligen få 60 000 för sin lilla r6 -99 tex? ehm... irriterande är det mmm... fast fina är dom ju...

rozen skrev:

Nu när man ändå har en liten tråd uppe kan man alltid passa på att fråga alla som läser vad man ska skaffa för hoj... zx6r, zx9r, r1, eller r6? det jag tycker är märkligt är att de människor som ska sälja sina r1/r6or verkar tro att de är värda hur jä-la mycket som helst... kan man verkligen få 60 000 för sin lilla r6 -99 tex? ehm... irriterande är det mmm... fast fina är dom ju...

Riktlinjer för beg-priser hos handlare finns här www.smr-mc.se under "värdering"

rozen skrev:

Jag tankte precis samma som du gjør, och kjøpte mig en Zx 6'a istallet...jag ar helnøjd, men det hade jag sakert varit på en R 6'a med..

flugan skrev:
Riktlinjer för beg-priser hos handlare finns här www.smr-mc.se under "värdering"

njea vet inte riktigt om jag håller med dej... i sådana fall är det väl vettigare riktlinjer här på annonser då mestadels på hojtorget är från företag...? Bikes beg test med pris å hela köret brukar även det vara bra... det är bla därför jag tycker det är så konstigt.. mm... för i det nr som kom ut för 1 år sedan tyckte "bike" att man kunde få en schysst R1 98 för under 50 men nu verkar det omöjligt... märkligt... eller?

det nya nr av bike test mckatalog finns ute å det heter bike test begangnatguiden 2005. jag köpte mitt ex i den lokala ica affären. nr:et kom i början av februari. :tummenupp

Finns det inte någon bra sida där man kan kolla prestanda så som 0-100 på lite äldre hojar??

Fluxir skrev:
Finns det inte någon bra sida där man kan kolla prestanda så som 0-100 på lite äldre hojar??
Typ nånting i den här stilen?

Bifogat

• MC revy 95 Honda CBR 600 F3.jpg
    MC revy 95 Honda CBR 600 F3.jpg
    130.7 KB · Visningar: 64
Olla mig om jag har fel.

Men har det skett så fruktansvärt mycket utveckling på just 0-100 tider och 100-0 sedan -95 ?

Känns som om det är mer ramar,kåpor,fjädring,miljö och stabilitet som utvecklats.

Långa farbron skrev:
Olla mig om jag har fel.

Men har det skett så fruktansvärt mycket utveckling på just 0-100 tider och 100-0 sedan -95 ?

Känns som om det är mer ramar,kåpor,fjädring,miljö och stabilitet som utvecklats.
Hojarna har ju blivit lättare OCH starkare, det är ju lättare att köra en bra raktframtid på tex min än på en R1.
Inte för att jag är ngn hyperpilot på min men det är betydligt lättare att hålla framhjulet i backen på min än på tex just en R1.
FZR ska enligt spec göra 0-100 på 2,9s.
//Tobbe

Fluxir skrev:
ja, precis, fast på engelska... eller svenska... annars va det kalas.
Ok, för det finns inte. Men om du hittar säg gärna till. Har letat länge men har bara MC Revyen från 95 till 01...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park